Feber ved 3 mdr vacc?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Frk.S

Freja fik 38,3 om aftenen. Hun blev en lille smule "pyller" - blev puttet og faldt i søvn næsten med det samme. Hun sov så igennem til næste dag, hvor temperaturen igen var helt normal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Fenja09

B&J skriver:

Daniel fik 39,9 i feber kl 18 om aften og vi fik af vide hvis han fik så høj feber kunne vi give en halv panodil stik pille det fik han og han faldt isøvn og næste morgen var han super frisk igen

Jeg har også stikpiller liggende som vi har fra sygehuset - Alberte vil nemlig ikke have Panodil flydende, så det har jeg altid til at ligge. Håber hun slipper for feber, men skulle hun få det, så må det godt forsvinde lynhurtigt igen.

Tak for svar!

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Frk.S skriver:

Freja fik 38,3 om aftenen. Hun blev en lille smule "pyller" - blev puttet og faldt i søvn næsten med det samme. Hun sov så igennem til næste dag, hvor temperaturen igen var helt normal.

Dejligt at det gik så hurtigt over! Håber også at hvis Alberte får feber, at det så forsvinder ret hurtigt igen.

Tak for input!

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Chr-Hei skriver:

Christian fik ingen feber... Han har idag fået hans 5 mdrs (også forsinket) og indtil videre er der ingenting..

Dejligt!

Tak for svar!

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

B&J

Fenja09 skriver:

Jeg har også stikpiller liggende som vi har fra sygehuset - Alberte vil nemlig ikke have Panodil flydende, så det har jeg altid til at ligge. Håber hun slipper for feber, men skulle hun få det, så må det godt forsvinde lynhurtigt igen.

Tak for svar!

/Fenja

nemlig vores børn skal have det godt

og håber ikke hun får feber

Anmeld

24. januar 2012

Janni.

Stemte blankt, Silas fik ingen feber. Han sover bare lidt mere end han plejede 

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

B&J skriver:

nemlig vores børn skal have det godt

og håber ikke hun får feber

Ja det skal de! Bekymringer som forældre er der nok af, er sikker på at hun skal komme godt igennem det, selvom hun får feber. Bliver bare så nervøs. Der har jo også stået en masse herinde i en debat osv. Har besluttet mig for ikke at læse mere i den

Anmeld

24. januar 2012

B&J

Fenja09 skriver:

Ja det skal de! Bekymringer som forældre er der nok af, er sikker på at hun skal komme godt igennem det, selvom hun får feber. Bliver bare så nervøs. Der har jo også stået en masse herinde i en debat osv. Har besluttet mig for ikke at læse mere i den

det kan jeg godt forstå og det er jo ikke usundt at få lidt feber så længe man har styr på den og det får du hvis hun får feber

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå og det er jo ikke usundt at få lidt feber så længe man har styr på den og det får du hvis hun får feber

Lige et sidespørgsmål - stikker de i benene eller?

Anmeld

24. januar 2012

HeidiØ

Her var det lav feber - 38,7 målte vi den til - han var pyller i 4 timer, så faldt han i søvn ved siden af os, næste morgen var det stort set væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.