Feber ved 3 mdr vacc?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Fenja09

SilasMor skriver:

Silas reagere ikke på 3 måneders vaccinen.

Men han fik feber om aftenen ved 5 måneders vaccinen, og sov det væk i løbet af natten.

Det er jo også positivt når det nu skulle være - så får Alberte feber, så håber jeg også at det går over helt almindeligt og hurtigt.

Tak for dit besyv

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Stéphanie

Fenja09 skriver:

Det er træls at nogen bebser bliver så syge af det! Men det er da en lettelse at din læge har sagt at det sjældent sker.

Tak for input

/Fenja

Ja det er rigtig træls, men det er heldigvis kun relativ kort tid de er så syge  

Det var da så lidt

Anmeld

24. januar 2012

ano14316

Magnus fik ikke feber eller noget.. han var kune en lille smule pylret om aftenen, om det så var vaccinen eller noget andet, kan jeg ikke sige..

Anmeld

24. januar 2012

Julemusen

Phillip bliver 3 måneder på søndag, og er lige blevet vaccineret i morges. Jeg var nu mest bange for om jeg kunne træste ham efter de to stik. For har hørt om nogen hvor børnene var helt utrøstelige. Men gik rigtig godt, han skreg lige i 5 sekunder og så var det ovre. Smilede kun et minut bag efter, for sygeplejersken havde noget legetøj som han lige fik fingrene i 

Indtil videre har han det helt fint. Ligger og får en lille middagslur som han plejer. Men går nu ind hver halve time for lige at mærke på ham.  Er nok lidt en hønemor.

Held og lykke med din pige i morgen!

Anmeld

24. januar 2012

Laura.

Fenja09 skriver:

Tak for det opmuntrende indlæg!

Er virkelig nervøs - men nu har vores datter også været igennem en hel masse den første tid af hendes liv, så ønsker inderligt at hun slipper nemt igennem vacc.

/Fenja

Der er jo børn der slet ikke bliver ramt af feber, så din datter kan lige så godt slippe for den..

Hvor er det synd hun har haft en svær start på sit liv, så selvfølgelig fortjener hun slet ikke den feber. Feber - vig bort !

Anmeld

24. januar 2012

MyLove E

Jeg kom til at sætte kryds i lav feber. Men det passer faktisk ikke. Elias havde ingenting ved tre mdr men fik lav feber ved 5mdr. men ikke noget særlig bare lidt feber og lidt plyldre...

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Laura. skriver:

Der er jo børn der slet ikke bliver ramt af feber, så din datter kan lige så godt slippe for den..

Hvor er det synd hun har haft en svær start på sit liv, så selvfølgelig fortjener hun slet ikke den feber. Feber - vig bort !

Ja, den må godt blive langt væk! Hun været igennem en hjerteoperation da hun var 3 mdr og 5 dage. Så derfor er vi blevet nødt til at udskyde vacc. har aldrig været i tvivl om at hun skal have den, men hun har en lidt bekymret mor

Vi håber hun er en af dem, som ikke bliver påvirket af det.

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

ano14316 skriver:

Magnus fik ikke feber eller noget.. han var kune en lille smule pylret om aftenen, om det så var vaccinen eller noget andet, kan jeg ikke sige..

Det var da dejligt for din dreng! Håber jeg kan sige det samme når Alberte har fået sin

Tak for svar!

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Kitty-Katten skriver:

Phillip bliver 3 måneder på søndag, og er lige blevet vaccineret i morges. Jeg var nu mest bange for om jeg kunne træste ham efter de to stik. For har hørt om nogen hvor børnene var helt utrøstelige. Men gik rigtig godt, han skreg lige i 5 sekunder og så var det ovre. Smilede kun et minut bag efter, for sygeplejersken havde noget legetøj som han lige fik fingrene i 

Indtil videre har han det helt fint. Ligger og får en lille middagslur som han plejer. Men går nu ind hver halve time for lige at mærke på ham.  Er nok lidt en hønemor.

Held og lykke med din pige i morgen!

Det med stikkene har jeg slet ikke skænket en tanke, håber at hun er til at trøste bagefter. Vil dog hellere at hun er lidt ked og så slipper for feber

Tror jeg vil gøre som dig, tjekke hende det første stykke oftere end normalt.

Tak for svar!

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Tauf skriver:

Jeg kom til at sætte kryds i lav feber. Men det passer faktisk ikke. Elias havde ingenting ved tre mdr men fik lav feber ved 5mdr. men ikke noget særlig bare lidt feber og lidt plyldre...

for at min datter modtager det på samme måde!

Tak for svar!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.