Feber ved 3 mdr vacc?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

raca

begge mine fik meget høj feber..(a 40) 12 timer efter vac. den første skød jeg det hen.. ligeså ved 2 vac. osv.. frem til han blev storebor og søstren reagrede ligeså.. så skød jeg dem... jeg gad ikke starte vintren med feber, der så udviklede sig til snot, ondt i maven og alt havd der kunne skrabes sammen af børnesnaks... i løbet af vintren.. de år de har været uden vac.. der har de været raske.. hele vintren.. de får dem så bare 6-8 mdr forskudt.. således de får det om sommren.. og det har hjulpen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

raca

begge mine fik meget høj feber..(a 40) 12 timer efter vac. den første skød jeg det hen.. ligeså ved 2 vac. osv.. frem til han blev storebor og søstren reagrede ligeså.. så skød jeg dem... jeg gad ikke starte vintren med feber, der så udviklede sig til snot, ondt i maven og alt havd der kunne skrabes sammen af børnesnaks... i løbet af vintren.. de år de har været uden vac.. der har de været raske.. hele vintren.. de får dem så bare 6-8 mdr forskudt.. således de får det om sommren.. og det har hjulpen...

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

raca skriver:

Okay det er godt hvis det har hjulpet at udskyde det til sommer

Vi har bare fået besked af lægerne på Skejby at få hende vacc. hurtigst muligt, og nu er det blevet udskudt 2 måneder, så nu skal det være. Håber så bare at hun ikke reagere så voldsomt og gør hun så må vi jo tage den derfra. Vil bare være meget ked af hvis hun f.eks får kighoste når hun allerede har været så meget igennem. Så hellere feber.

Tak for dit svar!

/Fenja

Anmeld

25. januar 2012

Pige2009

Fenja09 skriver:

Super - krydser også fingre for, at Alberte slipper

/Fenja

Håber jeg også, hun gør

Anmeld

25. januar 2012

MyLittleBaby

Min datter fik 40 i feber samme aften, og hun havde været sløj det meste af dagen (hun fik den tidligt på dagen) men altså dagen efter var det hele jo normalt igen 

Sygeplejersken ved lægen sagde til mig at hun sagtens ville kunne få feber af den, fordi der i insprøjtningen er nogle af bakterierne fra de sygdomme man vaccinenerer mod i, for at kroppen skal kunne bygge imunforsvaret op overfor disse sygdomme.

Jeg håber det gav mening? 

Anmeld

25. januar 2012

Fenja09

Thalita skriver:

Min datter fik 40 i feber samme aften, og hun havde været sløj det meste af dagen (hun fik den tidligt på dagen) men altså dagen efter var det hele jo normalt igen 

Sygeplejersken ved lægen sagde til mig at hun sagtens ville kunne få feber af den, fordi der i insprøjtningen er nogle af bakterierne fra de sygdomme man vaccinenerer mod i, for at kroppen skal kunne bygge imunforsvaret op overfor disse sygdomme.

Jeg håber det gav mening? 

Jep, det gav fint mening

40 i feber er godt nok meget, men hvis det er væk dagen efter så er det jo ikke usundt for babyen. Min datter skulle have været vacc. idag, men hun har simpelthen været så pylret hele dagen og har ikke rigtig sovet i nat, så har udskudt det en uge.

Tak for dit svar!

/Fenja

Anmeld

25. januar 2012

twinny

Her var de slet ikk mærket af 3 måneders.. 

Anmeld

25. januar 2012

Fenja09

twinny skriver:

Her var de slet ikk mærket af 3 måneders.. 

Dejligt - håber også Alberte slipper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.