Hvornår gik I over til 2-delt nattøj & undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

MomseJulia

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Mor til L&S

K&S skriver:

Halløjsa

Anton er lige knap 18 måneder og bruger nu str. 92 i tøj.

Jeg har forsøgt at finde body´er i H&M, hvor jeg plejer at købe dem, men har slet ikke kunne finde noget i str. 92...!

Og så kom jeg til at tænke på, om det er tid til 2-delt - både body & nattøj?

Liva bliver 2 år om 2 mdr og bruger stadig body som undertøj, men har brugt 2 delt nattøj i lang tid nu...

Anmeld

24. januar 2012

Tona

K&S skriver:

Halløjsa

Jeg har forsøgt at finde body´er i H&M, hvor jeg plejer at købe dem, men har slet ikke kunne finde noget i str. 92...!

Jeg kan anbefale bodyer fra Minymo. De går op til str. 98 og der er tilbud på dem på denne side lige nu.

http://www.tinyzone.dk/

De er gode i pasformen syntes jeg. I alt fald til min datter. Hun er lang i overkroppen og ikke så lang i benene

Men som svar på dit spørgsmål om hvornår man overgik til to-delt, så har vi det sådan herhjemme og vi har begge dele og bruger sådan lidt på skift hvad vi syntes. Jeg er faktisk mest glad for to-delt nattøj, men samtidig mest glad for body'er endnu. Men min datter er jo også kun 1 år  

Anmeld

24. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Halløjsa

Victor er meget lang i overkroppen, så han da han var 2 brugte han str. 98 i bluser/body'er og dem kunne jeg ikke rigtigt finde, så i starten brugte vi undertrøjer 2 nr for store så de kom godt ned i buksen, men i sommers brugte vi stort set ingen undertrøjer og da det blev koldt fik han undertrøjer str. 4-5år som han heldigvis passer - så længe det varer...  (han er lige blevet 4 her i januar)

Ang. nattøj sov han i en heldragt den første vinter, body og strømpebukser året efter og i todelt året efter igen.

Anmeld

25. januar 2012

K&S

DK skriver:

Jaa han er en lang lile gut. Bliver 1 år på torsdag 

Jeg mener også at name it har bodyer i store str. Og de er til samme pris som H&M synes jeg. Altså 3 for 120 kr. Jeg vil heller ikke købe meget dyre bodyer. Vil hellere bruge pengene på noget fint der kan ses

Jeps, Name It har også store str., men dem fra H&M er bare bedre i pasformen til Anton

Anmeld

25. januar 2012

K&S

DK skriver:

BTW, vi har "heldragter" til hagesmæk når Richard spiser. Det er et forklæde med lange ærmer og det hele. 2 styk for  (mener jeg) 35 kr. i IKEA. Køb et lager af dem, nuuuj de har sparet os for meget pletfjerning, plus at han ikke behøver at få skiftet alt tøjet når han har spist

Dem har vi også maaaange af, men jeg synes bare ikke, de "holder tæt" efter et par vaske - hans bodyer bliver beskidte indenunder

Anmeld

25. januar 2012

K&S

StineW79 skriver:

Gik over til 2 delt undertøj og nattøj, da thea var ca 2,3. Det var langt det nemmeste da hun smed bleen, og selv begyndte at gå på wc. Vh Stine 

Anmeld

25. januar 2012

K&S

MomseJulia skriver:

http://www.hm.com/dk/product/96817?article=96817-A godt nok kunne hvide.

http://www.hm.com/dk/product/97488?article=97488-D#article=97488-D 

godt nok uden ærmer, men det er undertrøjer jo også..

Tusind tak  men jeg har lige købt kortærmede i Bilka til en 10´er stk. - så lige nu mangler jeg langærmede  

Det er dog samme sampak bare med lange ærmer, jeg har haft købt indtil nu

Anmeld

25. januar 2012

K&S

Mor til Liva skriver:

Liva bliver 2 år om 2 mdr og bruger stadig body som undertøj, men har brugt 2 delt nattøj i lang tid nu...

Tak

Glider nattøjet ikke op og fra hinanden i løbet af natten? Anton rumsterer helt vildt om natten

Anmeld

25. januar 2012

K&S

Amandas-mor skriver:

Jeg kan anbefale bodyer fra Minymo. De går op til str. 98 og der er tilbud på dem på denne side lige nu.

http://www.tinyzone.dk/

De er gode i pasformen syntes jeg. I alt fald til min datter. Hun er lang i overkroppen og ikke så lang i benene

Men som svar på dit spørgsmål om hvornår man overgik til to-delt, så har vi det sådan herhjemme og vi har begge dele og bruger sådan lidt på skift hvad vi syntes. Jeg er faktisk mest glad for to-delt nattøj, men samtidig mest glad for body'er endnu. Men min datter er jo også kun 1 år  

Tusind tak

De har desværre ikke flere hvide i str. 92

Anton rumsterer helt vildt i løbet af natten - kryber nattøjet ikke op (blusen)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.