Hvornår gik I over til 2-delt nattøj & undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

K&S

Mor-til-asta-09 skriver:

asta har brugt 2-selt fra str.80-86... synes det er meget smartere

Hvor gammel var hun der? For jeg er bange for at Anton ville skille konstant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Valle81

K&S skriver:

Den er da lige gemt med det samme - TUSIND TAK

Så lidt:0)

Fandt ud af at de ti procent var til og med 22 januar, men der er en der giver 25 procent på en vare. Den står nederst på denne side:0)

http://www.trendsales.dk/listings/hm-hogm-rowells- rabatkoder-rabatkoder-til-hennes-hm-hogm/7010051

Anmeld

23. januar 2012

Mor-til-asta-09

K&S skriver:

Hvor gammel var hun der? For jeg er bange for at Anton ville skille konstant

åh hun bruger 92 nu, og er 2½ så hun har vel været 1½ ca...

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Valle81 skriver:

Så lidt:0)

Fandt ud af at de ti procent var til og med 22 januar, men der er en der giver 25 procent på en vare. Den står nederst på denne side:0)

http://www.trendsales.dk/listings/hm-hogm-rowells- rabatkoder-rabatkoder-til-hennes-hm-hogm/7010051

Ej, hvor er det fantastisk med alle de rabatter  I LIKE...!

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Mor-til-asta-09 skriver:

åh hun bruger 92 nu, og er 2½ så hun har vel været 1½ ca...

Super, tak...! Har hun så brugt 92 længe?

Anton er jo 1. barn, så ved ikke hvor længe de ca. bruger de forskellige str. - stagnerer det lidt ved str. 92?

Anmeld

23. januar 2012

Mor-til-asta-09

K&S skriver:

Super, tak...! Har hun så brugt 92 længe?

Anton er jo 1. barn, så ved ikke hvor længe de ca. bruger de forskellige str. - stagnerer det lidt ved str. 92?

Har hun brugt i 3-4 mdr nu.. og er stadig forstort til hende

Anmeld

23. januar 2012

DK

K&S skriver:

83 cm - WOW, han er en lang dreng...! Anton har lige fået lavet pas og blev målt til 81 cm (med sko ).

Jeg ville også gerne fortsætte med body, men jeg er ikke meget for at betale vildt meget for body´er, fordi Anton er en rigtig snavsemikkel og det kan godt være svært at få dem rene

Jaa han er en lang lile gut. Bliver 1 år på torsdag 

Jeg mener også at name it har bodyer i store str. Og de er til samme pris som H&M synes jeg. Altså 3 for 120 kr. Jeg vil heller ikke købe meget dyre bodyer. Vil hellere bruge pengene på noget fint der kan ses

Anmeld

23. januar 2012

DK

DK skriver:

Jaa han er en lang lile gut. Bliver 1 år på torsdag 

Jeg mener også at name it har bodyer i store str. Og de er til samme pris som H&M synes jeg. Altså 3 for 120 kr. Jeg vil heller ikke købe meget dyre bodyer. Vil hellere bruge pengene på noget fint der kan ses

BTW, vi har "heldragter" til hagesmæk når Richard spiser. Det er et forklæde med lange ærmer og det hele. 2 styk for  (mener jeg) 35 kr. i IKEA. Køb et lager af dem, nuuuj de har sparet os for meget pletfjerning, plus at han ikke behøver at få skiftet alt tøjet når han har spist

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gik over til 2 delt undertøj og nattøj, da thea var ca 2,3. Det var langt det nemmeste da hun smed bleen, og selv begyndte at gå på wc. Vh Stine 

Anmeld

23. januar 2012

Sandra09

K&S skriver:

Hvor bor du henne? For jeg har været i 3 forskellige H&M uden held

Kan faktisk godt være de er købt på nettet, det kan jeg ikke lige huske ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.