Hvornår gik I over til 2-delt nattøj & undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

K&S

Malle skriver:

Victor er meget lang i overkroppen, så han da han var 2 brugte han str. 98 i bluser/body'er og dem kunne jeg ikke rigtigt finde, så i starten brugte vi undertrøjer 2 nr for store så de kom godt ned i buksen, men i sommers brugte vi stort set ingen undertrøjer og da det blev koldt fik han undertrøjer str. 4-5år som han heldigvis passer - så længe det varer...  (han er lige blevet 4 her i januar)

Ang. nattøj sov han i en heldragt den første vinter, body og strømpebukser året efter og i todelt året efter igen.

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Tona

K&S skriver:

Tusind tak

De har desværre ikke flere hvide i str. 92

Anton rumsterer helt vildt i løbet af natten - kryber nattøjet ikke op (blusen)?

Blusen gør nogle gange, men hun har undertøj indenunder og hvis det ikke er en body hun har på så stopper jeg undertrøjen ned i underbukserne sådan at den ikke kravler op

Du kan få dem i blå inde på Tinyzone hvis det kan bruges...mærkeligt at de ikke har dem i hvid, det plejer de da altid. Men det kan også være at der er andre sider der sælger Minymo?

Anmeld

25. januar 2012

K&S

Amandas-mor skriver:

Blusen gør nogle gange, men hun har undertøj indenunder og hvis det ikke er en body hun har på så stopper jeg undertrøjen ned i underbukserne sådan at den ikke kravler op

Du kan få dem i blå inde på Tinyzone hvis det kan bruges...mærkeligt at de ikke har dem i hvid, det plejer de da altid. Men det kan også være at der er andre sider der sælger Minymo?

Jeg vil helst have dem i hvide, for så kan de bruges under stort set alle kortærmede bluser  ellers tak!

Anmeld

25. januar 2012

Mor til L&S

K&S skriver:

Tak

Glider nattøjet ikke op og fra hinanden i løbet af natten? Anton rumsterer helt vildt om natten

Nej, slet ikk - blusen smutter nogle få gange lidt op, men hun har en kort ærmet uld body under, så altid dejlig varm

Anmeld

27. januar 2012

DK

K&S skriver:

Dem har vi også maaaange af, men jeg synes bare ikke, de "holder tæt" efter et par vaske - hans bodyer bliver beskidte indenunder

Hmm... Altså Richard får en lille savlesmæk under da hans hals er så tynd at den ikke holder tæt i halsen. Vi kommer smækken ud over kanten på triptrap bøjlen og sætter den så i klemme/ind til bordet. Så triller evt. mad og vand nemlig bare af og den klæber ikke ind til tøjet. Jeg ved ikke om i kunne prøve det? Eller kig på ej sikke lej, de har sådan nogle omvendte veste (uden ærmer) men af mere sådan voksdug-agtigt stof. De er i alt fald 100p vandtætte. Evt. kan han så have dem ud over dem fra ikea? Så er det en hel dykkerdragt

Anmeld

27. januar 2012

K&S

DK skriver:

Hmm... Altså Richard får en lille savlesmæk under da hans hals er så tynd at den ikke holder tæt i halsen. Vi kommer smækken ud over kanten på triptrap bøjlen og sætter den så i klemme/ind til bordet. Så triller evt. mad og vand nemlig bare af og den klæber ikke ind til tøjet. Jeg ved ikke om i kunne prøve det? Eller kig på ej sikke lej, de har sådan nogle omvendte veste (uden ærmer) men af mere sådan voksdug-agtigt stof. De er i alt fald 100p vandtætte. Evt. kan han så have dem ud over dem fra ikea? Så er det en hel dykkerdragt

Hehe, jeg kunne jo også lige få syet en heldragt i voksdug  det ville være perfekt til Anton...!

Anton har ikke længere bøjlen på, så han sidder helt ind til bordet - prøver jeg at sætte hagesmækken fast under tallerken, så er det helt sikkert at tallerken ryger en tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.