Hvornår gik I over til 2-delt nattøj & undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.503 visninger
55 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

K&S

Halløjsa

Anton er lige knap 18 måneder og bruger nu str. 92 i tøj.

Jeg har forsøgt at finde body´er i H&M, hvor jeg plejer at købe dem, men har slet ikke kunne finde noget i str. 92...!

Og så kom jeg til at tænke på, om det er tid til 2-delt - både body & nattøj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Ayasmor

Min datter er vinterbarn og er lige fyldt 3 år. Vi overgik til to-delt i sommers, både pga. samme problematik som du nævner, men også fordi at jeg tænkte at sommerhalvåret ville være fint at skifte i ift. temperaturen. Så svaret må jo så være da hun var 2½ (Hvor hun brugte str. 92)

Anmeld

23. januar 2012

Sandra09

Du kan godt få bodyer i H&M i str 92 dem har jeg til min søn i hvertfald .. jeg stoppede med body i sommers hvor min søn var lidt over 2 år men er begyndt på body igen fordi det er koldt ..

Anmeld

23. januar 2012

DK

Jeg har lige købt Richards første sæt undertøj. Men mest fordi der var minus 70% på det og fordi jeg synes det ville være såååå nuttet

Jeg tænker at bodyer nok er det mest praktiske at bruge så længe at de bruger ble. Jeg tror at den bedre holder på det hele. Og så slipper du også for at der kommer bar hud mellem bukser og bluser.

MEN, som sagt har jeg lige købt to sæt undertøj til Richard og han er SÅ fin og nuttet i det. Han er 83 cm lang, men passer det i str. 2 år. Jeg købte det på www.pekanjo.dk hvor de har alt til -70%. Jeg tænker at vi bruger de to sæt når begge dele er rene og vaskede samtidigt, og ellers stadig holder os til bodyerne.

Anmeld

23. januar 2012

Valle81

K&S skriver:

Halløjsa

Jeg har forsøgt at finde body´er i H&M, hvor jeg plejer at købe dem, men har slet ikke kunne finde noget i str. 92...!

Bodyer i str 92 i hogm kan kun købes på nettet:0) ellers kan jeg stærkt anbefale nameits boder, de går til str 98:0)

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Ayasmor skriver:

Min datter er vinterbarn og er lige fyldt 3 år. Vi overgik til to-delt i sommers, både pga. samme problematik som du nævner, men også fordi at jeg tænkte at sommerhalvåret ville være fint at skifte i ift. temperaturen. Så svaret må jo så være da hun var 2½ (Hvor hun brugte str. 92)

Hehe, Anton er ellers en lille "skid" - men han er lang i overkroppen og har korte ben

Hvor købte du body´er? Jeg plejer at købe kortærmede body´er i Bilka til ca. 15 kroner, fordi de altid er møgbeskidte og ikke altid nemme at få rene  men jeg synes slet ikke jeg kan finde body´er i str. 92 (som altså ikke koster en krig)...!

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Sandra09 skriver:

Du kan godt få bodyer i H&M i str 92 dem har jeg til min søn i hvertfald .. jeg stoppede med body i sommers hvor min søn var lidt over 2 år men er begyndt på body igen fordi det er koldt ..

Hvor bor du henne? For jeg har været i 3 forskellige H&M uden held

Anmeld

23. januar 2012

Valle81

K&S skriver:

Halløjsa

Og forresten boder i nameits koster 120 for 4 stks:0)

Anmeld

23. januar 2012

K&S

DK skriver:

Jeg har lige købt Richards første sæt undertøj. Men mest fordi der var minus 70% på det og fordi jeg synes det ville være såååå nuttet

Jeg tænker at bodyer nok er det mest praktiske at bruge så længe at de bruger ble. Jeg tror at den bedre holder på det hele. Og så slipper du også for at der kommer bar hud mellem bukser og bluser.

MEN, som sagt har jeg lige købt to sæt undertøj til Richard og han er SÅ fin og nuttet i det. Han er 83 cm lang, men passer det i str. 2 år. Jeg købte det på www.pekanjo.dk hvor de har alt til -70%. Jeg tænker at vi bruger de to sæt når begge dele er rene og vaskede samtidigt, og ellers stadig holder os til bodyerne.

83 cm - WOW, han er en lang dreng...! Anton har lige fået lavet pas og blev målt til 81 cm (med sko ).

Jeg ville også gerne fortsætte med body, men jeg er ikke meget for at betale vildt meget for body´er, fordi Anton er en rigtig snavsemikkel og det kan godt være svært at få dem rene

Anmeld

23. januar 2012

Hvem?

K&S skriver:

Halløjsa

Jeg ville rigtig gerne have bleven ved med at bruge body til min ældste dreng, der liiiiii er blevet 2 år, men han bruger str. 104 og kan ingen finde nogle steder, ville gerne han havde body intil han er blefri, men ellers har NameIt dem til str. 98 og de er super.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.