Hvornår gik I over til 2-delt nattøj & undertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

K&S

Valle81 skriver:

Bodyer i str 92 i hogm kan kun købes på nettet:0) ellers kan jeg stærkt anbefale nameits boder, de går til str 98:0)

Jeg har også tidligere brugt Name It´s, men jeg synes bare pasformen i H&M er bedre til Anton

Hvor finder du H&M´s åå nettet? Jeg kan slet ikke finde noget på deres hjemmeside  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Ayasmor

K&S skriver:

Hehe, Anton er ellers en lille "skid" - men han er lang i overkroppen og har korte ben

Hvor købte du body´er? Jeg plejer at købe kortærmede body´er i Bilka til ca. 15 kroner, fordi de altid er møgbeskidte og ikke altid nemme at få rene  men jeg synes slet ikke jeg kan finde body´er i str. 92 (som altså ikke koster en krig)...!

Jeg mener faktisk at jeg købte dem i Name-it. Kan ikke huske præcis hvad jeg gav for dem, men noget lign. 120-30 kr. for 4 stk. H&M har jeg også kunne finde lidt i. Men nej, kan godt følge dig i ikke at ville give en krig for dem.. Det ville jeg heller ikke

Anmeld

23. januar 2012

Valle81

K&S skriver:

Jeg har også tidligere brugt Name It´s, men jeg synes bare pasformen i H&M er bedre til Anton

Hvor finder du H&M´s åå nettet? Jeg kan slet ikke finde noget på deres hjemmeside  

Jeg er også m est til hogm:0) mensynes tit de er udsolgte, så jeg køber lige der hvor de har:0)

Jeg fandt dem under baby dreng det må være tr 62-86:0)

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Ayasmor skriver:

Jeg mener faktisk at jeg købte dem i Name-it. Kan ikke huske præcis hvad jeg gav for dem, men noget lign. 120-30 kr. for 4 stk. H&M har jeg også kunne finde lidt i. Men nej, kan godt følge dig i ikke at ville give en krig for dem.. Det ville jeg heller ikke

Anton har også tidligere brugt dem fra Name It, men jeg synes bare pasformen i H&M´s er bedre til Anton, men jeg må jo måske overgive mig igen til Name It

Anmeld

23. januar 2012

Ayasmor

K&S skriver:

Anton har også tidligere brugt dem fra Name It, men jeg synes bare pasformen i H&M´s er bedre til Anton, men jeg må jo måske overgive mig igen til Name It

Ja jeg var nu også glad for H&M's.. men synes nu også at name-its passede fint på min lille nips

Anmeld

23. januar 2012

Sildefisk

Maya fylder 2 til april og bruger nu undertrøje+ underbuks da hun gerne selv vil tage tøjet af (med hjælp) og da hun tisser på wc 

Anmeld

23. januar 2012

Valle81

K&S skriver:

Her :0)

http://www.hm.com/dk/product/97443?article=97443-D

Anmeld

23. januar 2012

K&S

myr81 skriver:

Maya fylder 2 til april og bruger nu undertrøje+ underbuks da hun gerne selv vil tage tøjet af (med hjælp) og da hun tisser på wc 

Wow, hun er en fremmelig lille pige

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Valle81 skriver:

Her :0)

http://www.hm.com/dk/product/97443?article=97443-D

Tusind tak  men puha, som kom nærrigr*ven lige op i mig

Anmeld

23. januar 2012

Sildefisk

K&S skriver:

Wow, hun er en fremmelig lille pige

hun er inspireret af sin 13 mdr ældre bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.