glas perle kursus.. lave selv perlerne i glas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Nitz - <3 David

lounika skriver:

ja det er kanon fedt at lave det ....  jeg køber mine ting i england.. det lidt billiger end i dk..   men man skal som minimum invister 5000 kr i det for at komme i gang så det jo om man syntes det er dyrt eller ikk..

Ja det er også mange penge .. Når det "kun" er til eget forbrug.. Altså.. det er ikke fordi jeg vil lave en masse at sælge af,. Kun til hygge, og fordi jeg elsker at lave nogle kreative ting
Jeg har en masse glas stænger som jeg købte billigt på kursus.. Så skal "bare" ha alt udstyret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

gonefishing

lounika skriver:

hej piger..

går lidt med tanken om at lave et kursus i glas perler ..

blev selv bidt af det for et par år siden ..

går nu med tanken om at dele det med ander

så dette her er lige for at høre om der evt var nogle intercerte i dette.

du kan lave lige hvad du vil..

jeg vil købe 4 brænder så der plads til 4 af gangen .

og her er du velkommen til at tage børn med  de kan ikke lave perlerne men lege  selv og hygge og sove mm..

pris er alt efter længten på kursuset men fra 300 kr til 1000 kr..

de kursusre jeg selv har været på koster fra 2000 kr..

det vil være lige uden for hammel nær århus. randers og silkeborg.

se lidt af de bilder der er med det er det i kan lære at lave og du behøver ikke have prøvet det før..

man kan lave pandora perler . armbånd kæder - mobil vedhæng .. ja altt

lad mig høre hvad i syntes om iden.

Super fed ide!! surt jeg bor i Greve

Anmeld

25. januar 2012

twinboys

lounika skriver:

hej piger..

går lidt med tanken om at lave et kursus i glas perler ..

blev selv bidt af det for et par år siden ..

går nu med tanken om at dele det med ander

så dette her er lige for at høre om der evt var nogle intercerte i dette.

du kan lave lige hvad du vil..

jeg vil købe 4 brænder så der plads til 4 af gangen .

og her er du velkommen til at tage børn med  de kan ikke lave perlerne men lege  selv og hygge og sove mm..

pris er alt efter længten på kursuset men fra 300 kr til 1000 kr..

de kursusre jeg selv har været på koster fra 2000 kr..

det vil være lige uden for hammel nær århus. randers og silkeborg.

se lidt af de bilder der er med det er det i kan lære at lave og du behøver ikke have prøvet det før..

man kan lave pandora perler . armbånd kæder - mobil vedhæng .. ja altt

lad mig høre hvad i syntes om iden.

Anmeld

25. januar 2012

lounika

Nitz - <3 David skriver:

Ja det er også mange penge .. Når det "kun" er til eget forbrug.. Altså.. det er ikke fordi jeg vil lave en masse at sælge af,. Kun til hygge, og fordi jeg elsker at lave nogle kreative ting
Jeg har en masse glas stænger som jeg købte billigt på kursus.. Så skal "bare" ha alt udstyret..

ja det jo det .. jeg købte også bare til eget forbrug først for så sener at sælge lidt af det men jeg ville bare lave det .. og det ikke være end vore kære mænd skal have biler og værktøj båd eller hvad de ny går op i..

folk der har hst tænk hvad det koster .. det jo min hobbi det her så jeg tænker ikke så meget over det for dyrt..

Anmeld

25. januar 2012

Nitz - <3 David

lounika skriver:

ja det jo det .. jeg købte også bare til eget forbrug først for så sener at sælge lidt af det men jeg ville bare lave det .. og det ikke være end vore kære mænd skal have biler og værktøj båd eller hvad de ny går op i..

folk der har hst tænk hvad det koster .. det jo min hobbi det her så jeg tænker ikke så meget over det for dyrt..

Nej det er rigtigt.. Jeg har selv hest.. Så jeg ved hvad det koster Desuden har jeg også for ca. 4000,- i ting til at lave gelé negle
Og så har jeg en masse ting til at male, Og en masse ting til blomsterbinding/dekoration som slet ikke kan gøres op i hvor mange penge jeg har brugt til det..

Anmeld

25. januar 2012

Bshizzle

Jeg er da vild med den ide.. Jeg er bare ked af det ikke er nærmere Fyn

Men hold da fast nogle smukke perler!!  

Anmeld

25. januar 2012

lounika

Bshizzle skriver:

Jeg er da vild med den ide.. Jeg er bare ked af det ikke er nærmere Fyn

Men hold da fast nogle smukke perler!!  

tak skal du have.. jeg har en anden der kommer fra fyn der gerne vil her over på et så hun tilbyder sammen kørsel hvis det var noget??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.