glas perle kursus.. lave selv perlerne i glas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

lounika

Chr-Hei skriver:

OK håber jeg kan finde tid til det på en af kurserne

Det ser så vildt ud det du laver

du siger bare til hvornår du kan så laver jeg et efter det.. og hvor mange timer du vil have.. du kan lære at lave det samme som jeg laver ..  og de først kurser er lidt billiger så det med at være først på  :0)

jeg går hjemme ind til maj så ind til da kan jeg alle dage. så du finder bare en dag og kl du kan .. så skal jeg lave et der.. og kender du ander der ville med så snak med dem eller inder vi ander

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Chr-Hei

lounika skriver:

du siger bare til hvornår du kan så laver jeg et efter det.. og hvor mange timer du vil have.. du kan lære at lave det samme som jeg laver ..  og de først kurser er lidt billiger så det med at være først på  :0)

jeg går hjemme ind til maj så ind til da kan jeg alle dage. så du finder bare en dag og kl du kan .. så skal jeg lave et der.. og kender du ander der ville med så snak med dem eller inder vi ander

Det lyder da bare kanon.. Går selv hjemme indtil slut april..
Du kan bare give et præg når du har tingene hjemme..

Anmeld

25. januar 2012

lounika

Chr-Hei skriver:

Det lyder da bare kanon.. Går selv hjemme indtil slut april..
Du kan bare give et præg når du har tingene hjemme..

det jo super så.. og du velkommen til at have børn med her for min søn er jo også her til han starter i dp.. så er det dag kurser er de lidt billiger da vi skal gå fra og til børn så jo.. aften og wekeend kan han blive passet samt tirsdage..

jeg har lavet en ny tråd.. om det med tilmelling

Anmeld

25. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
lounika skriver:

hej igen jammen det vil lægge på ca 100 kr i tinem pr næse.. for martialer er dyre der til jo.  så det er pr person... men vi kan også lave korter kurser så bliver de jo knap så mange peneg .. 

og det er næsen sikkert det kommer op og køre det er bare lige hvornår ... ind til nu har jeg kun en brænder så kan jo kun have en nu af gangen he he så skal lige ud og invister i 3 til.. og hav lavt lidt ved værkstedt..

men når det er pr næse de 600-700 kr  er det så stadi noget du ville eller hvordan ser det ud?

kender godt dert der med at man ikke altid kan hive 700 kr ud til sig selv bare på en dag..

Ka sagtens se at time prisen er rigtig rimelig! Men ja det er desvære mange penge at lægge på sig selv, på en gang. Men ja ku da være rigtig fedt at prøve og tror godt jeg ku finde på. Vh stine

Anmeld

25. januar 2012

lounika

StineW79 skriver:

Ka sagtens se at time prisen er rigtig rimelig! Men ja det er desvære mange penge at lægge på sig selv, på en gang. Men ja ku da være rigtig fedt at prøve og tror godt jeg ku finde på. Vh stine

jeg kan lave kurser i alle længter .. så fra 2 timer 200 ,- og op.. så bestemmer du selv jo.. alt efter hvor mange timer jo mere når man men man kan godt nå noget på minder timer også jo..

Anmeld

25. januar 2012

lounika

StineW79 skriver:

hvis du selv kan finde 4 piger du vil komme sammen med her ud en bestmt dag kan jeg nok også lave en baby pris på eks 1000 krr for et hold på eks 4 timer så det 250 kr fra jer vær jo så det ikke så slemt .. det ikke være en at købe en ny trøje så jo

Anmeld

25. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
lounika skriver:

hvis du selv kan finde 4 piger du vil komme sammen med her ud en bestmt dag kan jeg nok også lave en baby pris på eks 1000 krr for et hold på eks 4 timer så det 250 kr fra jer vær jo så det ikke så slemt .. det ikke være en at købe en ny trøje så jo

Godet argument med trøjen tænker at hvis man sku lave det som en polterabend ting, ku man måske gøre sådan at hver deltager feks lavede en perle pr mand, så bruden ku få et lille sjovt armbånd? Hvor mange perler vil der gå til et armbånd? Vh Stine 

Anmeld

25. januar 2012

Nitz - <3 David

Hejsa.
Jeg har selv været på perle kursus for et par år siden.. og har længe overvejet at købe udstyr til at lave dem her hjemme.. Men.. syns bare udstyret er alt for dyrt.. Har du et godt fif til hvor man kan købe det til nogle gode priser?

Anmeld

25. januar 2012

lounika

StineW79 skriver:

Godet argument med trøjen tænker at hvis man sku lave det som en polterabend ting, ku man måske gøre sådan at hver deltager feks lavede en perle pr mand, så bruden ku få et lille sjovt armbånd? Hvor mange perler vil der gå til et armbånd? Vh Stine 

he he lige det der hade jeg skrevet på de sædler der skal op og hænge med poldaften at lige meget hvor mange man var skulle alle lave 1 eller fler perler til brudens armbånd.. det jo lidt hvor tyk arm man har men 14-18 perler .. også alt om man vil have mellem led i mellem..

ja tænk over det næste gang du ser å en trøje he he..

Anmeld

25. januar 2012

lounika

Hejsa.
Jeg har selv været på perle kursus for et par år siden.. og har længe overvejet at købe udstyr til at lave dem her hjemme.. Men.. syns bare udstyret er alt for dyrt.. Har du et godt fif til hvor man kan købe det til nogle gode priser?

ja det er kanon fedt at lave det ....  jeg køber mine ting i england.. det lidt billiger end i dk..   men man skal som minimum invister 5000 kr i det for at komme i gang så det jo om man syntes det er dyrt eller ikk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.