glas perle kursus.. lave selv perlerne i glas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

lounika

StineW79 skriver:

Fed ide!!! Det lyder også som om priserne er til at have med at gøre osv. 

Humm hvis du starter det op, ku det være noget man ku lave til en polterabend, en lille flok pige... Hvor mange timer ska man bruge hvis det var, man ville lave et armbånd feks? Vh stine

glemte lige at svar på det med armbåndet.. jammen det kommer jo lidt an på hvor hurtig man er til at lære det .. men det er ikke såå vært.. hmm et armbånd som de på bilderne med en 14-17 perler på tager nok mig ca 1,5 time  alt efter mønster mm jo.. jeg har engang lavet et der var mange detaliger på det to ca 5 timer at lave..

men igen alt efter hvad man vil og hvis man vil bruge mellem led i mellem vær perle så skal der jo lidt minder perler til end hvis det rente perler.. hvis du forstår hvad jeg nemer.. men hvis man er her en 3-4 timer så skal man nok kunne nå at lave et . først gang jo mere man øver jo bæder bliver man jo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Loa

lounika skriver:

tak.. ja det var nemmelig det jeg syntes det ikke skulle koste 2000 kr for et begynder kursus for det ville holde mange fra at prøve..

fantastisk du gerne ville køre der over fra o helt her over til mig   .. men ja man kunne finde 4 piger sammen og hoppe i samme bil så afsted det går mod jyland.. det tager jo 1,5-3 timer alt efter hvor på slæland du bor vel.. man kan jo også sejle over til århus ikk?? så er der kun 25 km fra århus til mig..

så ville jeg jo lave et hel dags kursus for jer så i ville få så meget ud af det som muligt. eks en lørdag kl 10- 16 inc frokost.

også ville i alle have mindst et helt armpnd med hjem alt efter hvor hurtige i ville være.. så luft tanken for et par veninder eks..

Iiih det lyder jo som en VILDT god idé........ Og hvis man endda kunne nå at lave sig et armbånd, så ville det jo bare være super fedt. Jeg er i hvert fald helt sikkert frisk...

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
lounika skriver:

ja det ville være en go ide..  så har man et unik smykke fra den dag ..

jeg er næsten sikker på at det kommer op at køre inden længe.. iden kan ikke komme ud af mit hove..

Gør det, gør det!! Vh stine

Anmeld

23. januar 2012

lounika

Loa skriver:

Iiih det lyder jo som en VILDT god idé........ Og hvis man endda kunne nå at lave sig et armbånd, så ville det jo bare være super fedt. Jeg er i hvert fald helt sikkert frisk...

jammen det kan man.  og mere hvis man er hurtig til at lære det jo..  men et heldags kursus vil nok lægge på en 600-700 kr måske inc martialer og mad til frokost.. hvordan lyder prisen?

Anmeld

23. januar 2012

lounika

StineW79 skriver:

Gør det, gør det!! Vh stine

arbejder også på sagen er ved at finde ud af hvad det hele koster i udstyr og der sal laves udsugning og så skal banken jo lige sig oki ..

Anmeld

23. januar 2012

Loa

lounika skriver:

jammen det kan man.  og mere hvis man er hurtig til at lære det jo..  men et heldags kursus vil nok lægge på en 600-700 kr måske inc martialer og mad til frokost.. hvordan lyder prisen?

Det syntes jeg er en meget fair pris

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Loa skriver:

Det syntes jeg er en meget fair pris

Ville det være pr person eller for x antal timer? Det gad jeg altså bare godt prøve! Vh stine

Anmeld

23. januar 2012

Loa

StineW79 skriver:

Ville det være pr person eller for x antal timer? Det gad jeg altså bare godt prøve! Vh stine

Fisk?

Må du hellere spørge TS om  

Men jeg tror hun mener pr. person, fra f.eks. 10-16, en lørdag.... 

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Loa skriver:

Fisk?

Må du hellere spørge TS om  

Men jeg tror hun mener pr. person, fra f.eks. 10-16, en lørdag.... 

Hov trode jeg, jeg havde Men håber da hu får starte det op at køre. Vh stine

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

lounika skriver:

arbejder også på sagen er ved at finde ud af hvad det hele koster i udstyr og der sal laves udsugning og så skal banken jo lige sig oki ..

Ville prisen være pr person eller for x antal timer? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.