glas perle kursus.. lave selv perlerne i glas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.854 visninger
46 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

lounika

hej piger..

går lidt med tanken om at lave et kursus i glas perler ..

blev selv bidt af det for et par år siden ..

går nu med tanken om at dele det med ander

så dette her er lige for at høre om der evt var nogle intercerte i dette.

du kan lave lige hvad du vil..

jeg vil købe 4 brænder så der plads til 4 af gangen .

og her er du velkommen til at tage børn med  de kan ikke lave perlerne men lege  selv og hygge og sove mm..

pris er alt efter længten på kursuset men fra 300 kr til 1000 kr..

de kursusre jeg selv har været på koster fra 2000 kr..

det vil være lige uden for hammel nær århus. randers og silkeborg.

se lidt af de bilder der er med det er det i kan lære at lave og du behøver ikke have prøvet det før..

man kan lave pandora perler . armbånd kæder - mobil vedhæng .. ja altt

lad mig høre hvad i syntes om iden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Maja_4000

Jeg kunne godt være interesseret .. Hvis du ikke boede så langt væk Hehe

Anmeld

23. januar 2012

Sakris

Øvsa da, Jylland! Synes det er fair pris og gad godt selv komme på et sådan kursus engang. De er super flotte de perler!

Anmeld

23. januar 2012

lounika

Maja_4000 skriver:

Jeg kunne godt være interesseret .. Hvis du ikke boede så langt væk Hehe

hmm ja desvære bor jeg  lige her midt i jyland..

det var noget jeg vildt godt kunne tænke mig at starte op . men også surt at bruge 30000 på udstyr også der inden der kom jo ..

Anmeld

23. januar 2012

lounika

Sakris skriver:

Øvsa da, Jylland! Synes det er fair pris og gad godt selv komme på et sådan kursus engang. De er super flotte de perler!

ja det også super fedet at lave det selv.. noget inden ander har.

tak skal du have de pere der ser er noget jeg selv har lavet her hjemme bare

Anmeld

23. januar 2012

Loa

Jeg syntes det er en VILDT god idé!!!Jeg ville elske at lære at lave det, uden det kostede en formue. Og jeg kører gerne fra sjælland. Evt. kunne man jo køre flere sammen, så flere fra sjælland havde muligheden

Anmeld

23. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fed ide!!! Det lyder også som om priserne er til at have med at gøre osv. 

Humm hvis du starter det op, ku det være noget man ku lave til en polterabend, en lille flok pige... Hvor mange timer ska man bruge hvis det var, man ville lave et armbånd feks? Vh stine

Anmeld

23. januar 2012

lounika

StineW79 skriver:

Fed ide!!! Det lyder også som om priserne er til at have med at gøre osv. 

Humm hvis du starter det op, ku det være noget man ku lave til en polterabend, en lille flok pige... Hvor mange timer ska man bruge hvis det var, man ville lave et armbånd feks? Vh stine

ja det ville være en go ide..  så har man et unik smykke fra den dag ..

jeg er næsten sikker på at det kommer op at køre inden længe.. iden kan ikke komme ud af mit hove..

Anmeld

23. januar 2012

lounika

Loa skriver:

Jeg syntes det er en VILDT god idé!!!Jeg ville elske at lære at lave det, uden det kostede en formue. Og jeg kører gerne fra sjælland. Evt. kunne man jo køre flere sammen, så flere fra sjælland havde muligheden

tak.. ja det var nemmelig det jeg syntes det ikke skulle koste 2000 kr for et begynder kursus for det ville holde mange fra at prøve..

fantastisk du gerne ville køre der over fra o helt her over til mig   .. men ja man kunne finde 4 piger sammen og hoppe i samme bil så afsted det går mod jyland.. det tager jo 1,5-3 timer alt efter hvor på slæland du bor vel.. man kan jo også sejle over til århus ikk?? så er der kun 25 km fra århus til mig..

så ville jeg jo lave et hel dags kursus for jer så i ville få så meget ud af det som muligt. eks en lørdag kl 10- 16 inc frokost.

også ville i alle have mindst et helt armpnd med hjem alt efter hvor hurtige i ville være.. så luft tanken for et par veninder eks..

Anmeld

23. januar 2012

Dinsen

Det ku helt sikker lyde spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.