glas perle kursus.. lave selv perlerne i glas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

lounika

StineW79 skriver:

Ville prisen være pr person eller for x antal timer? Vh stine

hej igen jammen det vil lægge på ca 100 kr i tinem pr næse.. for martialer er dyre der til jo.  så det er pr person... men vi kan også lave korter kurser så bliver de jo knap så mange peneg .. 

og det er næsen sikkert det kommer op og køre det er bare lige hvornår ... ind til nu har jeg kun en brænder så kan jo kun have en nu af gangen he he så skal lige ud og invister i 3 til.. og hav lavt lidt ved værkstedt..

men når det er pr næse de 600-700 kr  er det så stadi noget du ville eller hvordan ser det ud?

kender godt dert der med at man ikke altid kan hive 700 kr ud til sig selv bare på en dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

lounika

Loa skriver:

Iiih det lyder jo som en VILDT god idé........ Og hvis man endda kunne nå at lave sig et armbånd, så ville det jo bare være super fedt. Jeg er i hvert fald helt sikkert frisk...

så piger ... begynd at spar sammen  for i løbet af en mdr skulle der gerne være kursuser ..

Anmeld

24. januar 2012

lounika

StineW79 skriver:

Gør det, gør det!! Vh stine

så piger ... begynd at spar sammen  for i løbet af en mdr skulle der gerne være kursuser ..

Anmeld

24. januar 2012

Chr-Hei

Årh jamen jøses søde dig, du kan da lidt af hvert og springer da rigtigt ud i alt...

Hvis du ender med at starte et kursus må du gere have mig i tankerne..

Anmeld

24. januar 2012

Loa

lounika skriver:

Really?? Fedest!!

Anmeld

24. januar 2012

propogberta

lounika skriver:

hej piger..

går lidt med tanken om at lave et kursus i glas perler ..

blev selv bidt af det for et par år siden ..

går nu med tanken om at dele det med ander

så dette her er lige for at høre om der evt var nogle intercerte i dette.

du kan lave lige hvad du vil..

jeg vil købe 4 brænder så der plads til 4 af gangen .

og her er du velkommen til at tage børn med  de kan ikke lave perlerne men lege  selv og hygge og sove mm..

pris er alt efter længten på kursuset men fra 300 kr til 1000 kr..

de kursusre jeg selv har været på koster fra 2000 kr..

det vil være lige uden for hammel nær århus. randers og silkeborg.

se lidt af de bilder der er med det er det i kan lære at lave og du behøver ikke have prøvet det før..

man kan lave pandora perler . armbånd kæder - mobil vedhæng .. ja altt

lad mig høre hvad i syntes om iden.

Det lyder rigtig spændende...Jeg ku godt være interesseret !

Anmeld

25. januar 2012

lounika

Chr-Hei skriver:

Årh jamen jøses søde dig, du kan da lidt af hvert og springer da rigtigt ud i alt...

Hvis du ender med at starte et kursus må du gere have mig i tankerne..

jammen der kommer kursuser i løbet af en mdr er det i gang.. så det bare at samle lidt peneg til det og komme af sted

jeg er i gang med at bestile hjem og lave værkstedet

Anmeld

25. januar 2012

lounika

propogberta skriver:

Det lyder rigtig spændende...Jeg ku godt være interesseret !

fantastisk... de er oppe og køre inden for en mdr så kommer der mere op her inde med hold og så finder vi ud af tider sammen .. der plads til 4 på et hold så snak bare med venindne..

Anmeld

25. januar 2012

lounika

Loa skriver:

Really?? Fedest!!

jep... jeg er ved at lægge i indkøbs kurven fra england.. så inden fredag er det bestildt så går der lidt tid med fragt men i den tid skal jeg have tømt værelset og lavet bord udluftning og købt stole med mere så det klar ..  så begynd bare at fettet for manden at det oki at komme på kursus

Anmeld

25. januar 2012

Chr-Hei

lounika skriver:

jammen der kommer kursuser i løbet af en mdr er det i gang.. så det bare at samle lidt peneg til det og komme af sted

jeg er i gang med at bestile hjem og lave værkstedet

OK håber jeg kan finde tid til det på en af kurserne

Det ser så vildt ud det du laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.