Fastelavn er mit navn... ;-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Isabella_mor

roenlund skriver:

Det er lige den jeg har kig på men mener at de skal være ude til fastelavn og så skal der jo kunne være en flyverdragt inde under...

havde også kig på djævlen men den er kun i str 74...

nårrh, ja det skal villads jo ikke fordi de skal være indenfor... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

Min lille prinsesse skal være muuuuhko  Hun skal have det fine hjemmelavede kostume på, som vi lige fandt blandt alt det tøj hun får fra jer

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Anton skal være enten Ole Lukøje eller Cowboy - jeg har heldigvis en meget kreativ svigerinde, som altid syer kostumerne selv.

De har 2 piger og 1 dreng i alderen fra 2½ til 6 år, så jeg er dækket ind med kostumer de næste mange år

Anmeld

23. januar 2012

Plysbjørnen

Min søn skal være Buzz Lightyear, og min datter vil gerne være Hello Kitty.

Anmeld

23. januar 2012

Simon's moar <3

M&M's Mor skriver:

Hej alle...

Ja nu nærmer tiden sig jo for fastelavn, så vil da lige høre, hvad jeres skønne unger skal være...kunne jo være man blev lidt inspireret til noget andet end det man lige har i tankerne at kaste sig ud i... men her er ideerne indtil videre enten bamse og kylling, kaj og andrea eller Harry og Solvej (DSB).

Grunden til vi har snakket om disse udklædninger er at det er figurer de begge er vilde med og så er der jo ikke så længe imellem vores 2, så de skal afsted til fastelavnsfester de samme steder...

Så kom frem med jeres ideer...???

Simon skal være julenisse
Aner ikke hvad jeg ellers skal finde på, og har jule kostume til at ligge, han havde på, da han fik taget julebilleder  

Anmeld

23. januar 2012

M&M's Mor

MillesMor111010 skriver:

Min lille prinsesse skal være muuuuhko  Hun skal have det fine hjemmelavede kostume på, som vi lige fandt blandt alt det tøj hun får fra jer

He he ja regnede også med hun ville kunne passe det i år...husk lige i skal have hovedet til den også...

Anmeld

23. januar 2012

M&M's Mor

Nu er det fastlagt hvad den store ihvertfald skal være for hun VIL altså være bamse, så nu skal der bare igang med symaskinen...

Anmeld

23. januar 2012

M&M's Mor

Simon's moar <3 skriver:

Simon skal være julenisse
Aner ikke hvad jeg ellers skal finde på, og har jule kostume til at ligge, han havde på, da han fik taget julebilleder  

Ser man heller ikke halvdelen af børnen som så det synes jeg er helt fint...

Anmeld

23. januar 2012

tinasmor

Skønne Jønne skriver:

Uhh fastelavn

Min lille Hjalte er jo altså bare fra d.5. Januar, men mor her synes jo det kunne være sjovt at klæde ham lidt ud - det er jo hans første fastelavn

Men hvad kunne jeg gøre ganske simpelt med lillemanden???

Råd søges

ved ikke om det holder. Men måske en kat? En sort body og sorte strømpebukser. En lille "hale" (måske sat på med velkro eller lign, så den er lige til at tage af når han ligger på ryggen) og så en lille hue med to papøre eller ling. på maven af bodyen kan du have en hvid cirkel med de ting som "katten" har spist. Måske en fisk osv.

Anmeld

23. januar 2012

DK

Kirstine har valgt hvad Richard skal være, idet at hun har valgt at han skal have et tigerdyrs kostume til sin fødselsdag på torsdag fra hende.

Ikke videre originalt, men det var den ting i BR som hun mest havde lyst til at give, og da jeg skal betale for hende var det jo at slå to fluer med et smæk når både gave og udklædning blev klaret samtidigt. Og som hun sagde, så er Richard jo bare et lille tigerdyr der hopper omkring og ikke helt sådan gør hvad der bliver sagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.