Fastelavn er mit navn... ;-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.021 visninger
57 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

M&M's Mor

Hej alle...

Ja nu nærmer tiden sig jo for fastelavn, så vil da lige høre, hvad jeres skønne unger skal være...kunne jo være man blev lidt inspireret til noget andet end det man lige har i tankerne at kaste sig ud i... men her er ideerne indtil videre enten bamse og kylling, kaj og andrea eller Harry og Solvej (DSB).

Grunden til vi har snakket om disse udklædninger er at det er figurer de begge er vilde med og så er der jo ikke så længe imellem vores 2, så de skal afsted til fastelavnsfester de samme steder...

Så kom frem med jeres ideer...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

quity

Knægten på 6 har jeg ingen anelse om. Han ved det heller ik selv. Så idéer til denne aldersgruppe søges også.. 

Tøsepigen på 2, enten minnie mouse, mariehøne, tiger tror jeg. Men nu må vi se. Kunne jo være der kommer den perfekte ide her.

Anmeld

22. januar 2012

ESV

Min skal være mariehøne. Har en veninde med to børn der heldigvis er lidt større end min så vi arver deres og så er min veninde rigtig god til at sy så det er et kostume hun selv har lavet

Anmeld

22. januar 2012

M&M's Mor

ESV skriver:

Min skal være mariehøne. Har en veninde med to børn der heldigvis er lidt større end min så vi arver deres og så er min veninde rigtig god til at sy så det er et kostume hun selv har lavet

Ej altså så bliver vi da nød til at se et billede...

Anmeld

22. januar 2012

morethanperfect

M&M's Mor skriver:

Hej alle...

Ja nu nærmer tiden sig jo for fastelavn, så vil da lige høre, hvad jeres skønne unger skal være...kunne jo være man blev lidt inspireret til noget andet end det man lige har i tankerne at kaste sig ud i... men her er ideerne indtil videre enten bamse og kylling, kaj og andrea eller Harry og Solvej (DSB).

Grunden til vi har snakket om disse udklædninger er at det er figurer de begge er vilde med og så er der jo ikke så længe imellem vores 2, så de skal afsted til fastelavnsfester de samme steder...

Så kom frem med jeres ideer...???

Nu når min søn ikke må være et jordbær fordi det er for piget , så skal han være noget så opfindsomt som ... Tadaa .... Spiderman ! 

Kærestens valg.. 

Anmeld

22. januar 2012

ESV

M&M's Mor skriver:

Ej altså så bliver vi da nød til at se et billede...

Må se om jeg kan er som regel kun på fra min Tlf..

Anmeld

22. januar 2012

M&M's Mor

morethanperfect skriver:

Nu når min søn ikke må være et jordbær fordi det er for piget , så skal han være noget så opfindsomt som ... Tadaa .... Spiderman ! 

Kærestens valg.. 

Du får lige et  nu din søn ikke må være jordbær...meennn hvad med selv at have lavet et jordbær som ikke var for piget...??? eller en anden fin lille dragt som ikke er så orginal...???

Anmeld

22. januar 2012

M&M's Mor

ESV skriver:

Må se om jeg kan er som regel kun på fra min Tlf..

Vi venter spændt...

Anmeld

22. januar 2012

morethanperfect

M&M's Mor skriver:

Du får lige et  nu din søn ikke må være jordbær...meennn hvad med selv at have lavet et jordbær som ikke var for piget...??? eller en anden fin lille dragt som ikke er så orginal...???

Hahah .. Mig og en symaskine er ikke gode venner
Jeg tror jeg har syet 2 gange i hele mit liv , og kan virkelig ikke huske resultatet ...  

Tak  

Anmeld

23. januar 2012

Zeus

Cajsa skal være teletubbie, hvis jeg ellers kunne finde det fordømte kostume nogen som helst steder! 

Og Isabella'en skal være Pippi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.