Fastelavn er mit navn... ;-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

M&M's Mor

Ihh nogle gode ideer alle kommer med...elsker at blive inspireret...og havde slet ikke tænkt på barbapapa, som også er et af de store hit her hjemme så det var da helt klart også en mulighed at sy...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Pige2009

M&M's Mor skriver:

Hej alle...

Ja nu nærmer tiden sig jo for fastelavn, så vil da lige høre, hvad jeres skønne unger skal være...kunne jo være man blev lidt inspireret til noget andet end det man lige har i tankerne at kaste sig ud i... men her er ideerne indtil videre enten bamse og kylling, kaj og andrea eller Harry og Solvej (DSB).

Grunden til vi har snakket om disse udklædninger er at det er figurer de begge er vilde med og så er der jo ikke så længe imellem vores 2, så de skal afsted til fastelavnsfester de samme steder...

Så kom frem med jeres ideer...???

Laura skal være fe - det var nemt og billigt. Hun får et hjemmesyet tylskørt på, hvide strømpebukser, hvid bluse og et par vinger, diadem og tryllestav, hun fik i gemmerne

Anmeld

23. januar 2012

Karo

MariaKyedDK skriver:

hvor har du fundet abe kostume henne ??

Min søn skal enten være pirat eller Ninja eller Batman

Min mor har været så sød at sy et

Anmeld

23. januar 2012

MLT

Jeg er lige kommet hjem med Emmas kostume, og jeg bliver nød til at vise mit lille æseldyr frem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2012

roenlund

MLT skriver:

Jeg er lige kommet hjem med Emmas kostume, og jeg bliver nød til at vise mit lille æseldyr frem

hvor er den qute, hvor har du fundet den henne???

Anmeld

23. januar 2012

MLT

roenlund skriver:

hvor er den qute, hvor har du fundet den henne???

Jeg er også selv helt vild med den!

Vi fandt den i genbrugen til 20,-  
Jeg havde ellers sagt at hun ikke behøvede et kostume, men til den pris og i den stand, så kunne jeg altså ikke lade vær'  

Anmeld

23. januar 2012

roenlund

MLT skriver:

Jeg er også selv helt vild med den!

Vi fandt den i genbrugen til 20,-  
Jeg havde ellers sagt at hun ikke behøvede et kostume, men til den pris og i den stand, så kunne jeg altså ikke lade vær'  

det var da også et fund  

Anmeld

23. januar 2012

MLT

roenlund skriver:

det var da også et fund  

Ja nemlig hehe

Anmeld

23. januar 2012

bybaby

min søn på 9 år vil grene være skildpadde så nu skal jeg så lige finde ud af hvordan man laver skjold til ham

Anmeld

23. januar 2012

MariaKyedDK

MLT skriver:

Bedårende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.