Fastelavn er mit navn... ;-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Simon's moar <3

M&M's Mor skriver:

Ser man heller ikke halvdelen af børnen som så det synes jeg er helt fint...

Nej nemlig

Sidste år var han Peter Plys, og han var sååå sød hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

M&M's Mor

Simon's moar <3 skriver:

Nej nemlig

Sidste år var han Peter Plys, og han var sååå sød hehe

Nååå hvor var han bare søøødddd som plys...

Anmeld

23. januar 2012

Skønne Jønne

tinasmor skriver:

ved ikke om det holder. Men måske en kat? En sort body og sorte strømpebukser. En lille "hale" (måske sat på med velkro eller lign, så den er lige til at tage af når han ligger på ryggen) og så en lille hue med to papøre eller ling. på maven af bodyen kan du have en hvid cirkel med de ting som "katten" har spist. Måske en fisk osv.

Tak for den super ide!!!
Jeg må lige lægge hovedet i blød så jeg måske kunne bruge noget vi jo allerede har liggende ( for farmand synes sq jeg er lidt tosset )

Så jeg skal ikke bruge for mange penge

Anmeld

23. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

M&M's Mor skriver:

He he ja regnede også med hun ville kunne passe det i år...husk lige i skal have hovedet til den også...

Ja skal nok

Anmeld

23. januar 2012

Simon's moar <3

M&M's Mor skriver:

Nååå hvor var han bare søøødddd som plys...

Tak   
I starten ville han dog ikke ha hatten på, men det hjalp da han kom i dp, og så de andre drenge havde kostume på

Anmeld

23. januar 2012

quity

Skønne Jønne skriver:

Uhh fastelavn

Min lille Hjalte er jo altså bare fra d.5. Januar, men mor her synes jo det kunne være sjovt at klæde ham lidt ud - det er jo hans første fastelavn

Men hvad kunne jeg gøre ganske simpelt med lillemanden???

Råd søges

Jeg har en tigerdyr kostume til de helt små. Tror det er en str 56-62, men er ik 100% sikker da mærket ik sidder i. Den er rigtig sød, så sig til hvis det kunne være noget, sælges billigt, da jeg ik har så små børn længere..

Anmeld

23. januar 2012

quity

Tror skisme min datter skal være edderkop, Fandt lige storebrors edderkop kostume fra da han gik i dagpleje, tror den passer.

Hjemmesyet dragt i sort, hvor arme og ben er 4 ud af de 8 ben. De resterende 4 er sorte stof rør fyldt med pladevat og syet på. Derudover er der sat kunstigt spindelvæv på.

Anmeld

23. januar 2012

Fanny Holbech

Min yngste på snart 2 skal være dinosaur. Jeg har købt et rigtig fint kostume fra travis design, som kan passe flere størrelser.

Det er praktisk, fordi det er nemt at tage af og på (i forhold til en heldragt). Han kan have almindeligt tøj på indenunder og det er nemt at skifte ble selvom han har kostumet på, da det egentlig bare er en kappe med hætte, lukkes med velcro foran.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.