Fastelavn er mit navn... ;-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

M&M's Mor

Zeus skriver:

Cajsa skal være teletubbie, hvis jeg ellers kunne finde det fordømte kostume nogen som helst steder! 

Og Isabella'en skal være Pippi

He he min mand kom også lige og spurgte hvad med teletubbies for der kan de jo også være hver sin... men her står jeg selv for at lave dem, så nu må vi se hvad det ender med... kommer helt an på om der pludselig bare er ideen over alle idder herinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Zeus

M&M's Mor skriver:

He he min mand kom også lige og spurgte hvad med teletubbies for der kan de jo også være hver sin... men her står jeg selv for at lave dem, så nu må vi se hvad det ender med... kommer helt an på om der pludselig bare er ideen over alle idder herinde...

Årh jeg ville elske, hvis både Isabella og Cajsa kunne være hver sin Men med den ene der er 1 år, og den anden er 7 år, så kommer det nok ikke til at ske

Anmeld

23. januar 2012

Karo

IDA skal være abe og Marcu skal være pirat.

Anmeld

23. januar 2012

twinboys

Mine drenge skal være konger og jeg skal være prinsesse

Anmeld

23. januar 2012

MariaKyedDK

Karo skriver:

IDA skal være abe og Marcu skal være pirat.

hvor har du fundet abe kostume henne ??

Min søn skal enten være pirat eller Ninja eller Batman

Anmeld

23. januar 2012

Fru Vinther

Jeg skal sy et drage-kostume i år til en kollegas søn.

Jeg syede det også sidste år til min gudsøn.

Jeg lagde et indlæg med billeder op i går under "kreativ"

Anmeld

23. januar 2012

musse1

min dreng på 7 år har valgt og være star wars 

min dreng på 5½ år vil være smølf

min dreng på 3 år vil være toy story 3 woody

og ja den mindste skal ikke til noget halløj 

Anmeld

23. januar 2012

skønneunger

morethanperfect skriver:

Nu når min søn ikke må være et jordbær fordi det er for piget , så skal han være noget så opfindsomt som ... Tadaa .... Spiderman ! 

Kærestens valg.. 

selvfølgelig kan han da være et jordbær det er udklædning og det er vel for at man skal ligne noget andet? så selv om han ville være prinsesse ville det da også være ok!

syntes det er noget pjat med at kønsopdele alt og især udklædning som jo har til formål at ligne noget andet, eller ikke kunne genkendes.

havde min søn på 3 kommet og sagt han ville være pippi jamen så skulla han være pippi

og til TS min store på 9 skal være et spøgelse af en art han selv har valgt, sådan en sort dragt hvor man ikke kan se hans ansigt, og min mindste på 3 skal være spiderman som ca 50% af resten af børnehaven, men det er hans ønske så det for han lov til hans havde sagt Robin, Batman, Superman eller Spiderman så det blev spiderman da det var det jeg kunne finde i en ordentlig kvalitet i han str.

Anmeld

23. januar 2012

sarahb

Jeg er anti de der syntetiske dragter! Så her skal isaac være pirat i hjemme lavet tøj af mor, med sværd klap for øjet og en klo. Skal se om jeg kan få ham på nogle guldkæder og et overskæg.
Tror Jonas skal være fodbold fan. Barcelona dragt på og maling i hoved

Anmeld

23. januar 2012

Nessie

Daniel skal være Barbarød

Han sagde ellers at han ville være prinsesse, men den gik faren ikke med til. Så kiggede vi efter et prinsekostume med pufærmer og det hele, men nej. Faldt så over et Barbapappa kostume, så det blev dét

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.