Hvornår kunne din baby sidde selv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

vitapigen

LunaLykke skriver:

Det var så lidt, håber det kan berolige dig lidt

Det gjorde det i hvert falde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Lærke90

Freja kunne sidde op fra hun var omkring 8 mdr, hvor hun selv kunne komme op og sidde. Vi var meget opmærksomme på ikke at sidde hende op før hun selv kunne.

Der var også mange i min mødre gruppe vis børn sad meget før, men de havde også stoppet deres børn op med puder, dyner osv fra de var helt små - hvilket den lille ryg slet ikke er klar til.

Anmeld

22. januar 2012

vitapigen

Lærke90 skriver:

Freja kunne sidde op fra hun var omkring 8 mdr, hvor hun selv kunne komme op og sidde. Vi var meget opmærksomme på ikke at sidde hende op før hun selv kunne.

Der var også mange i min mødre gruppe vis børn sad meget før, men de havde også stoppet deres børn op med puder, dyner osv fra de var helt små - hvilket den lille ryg slet ikke er klar til.

Hvor skønt Glæder mig til den dag hvor hun bare sætter sig på rumpen af sig selv

Anmeld

22. januar 2012

Lærke90

vitapigen skriver:

Hvor skønt Glæder mig til den dag hvor hun bare sætter sig på rumpen af sig selv

Det kan jeg godt forstå  Det bliver også sjovt for hende at komme op i de højder af sig selv..

Anmeld

23. januar 2012

vitapigen

OP vi skal have flere til at stemme

Anmeld

23. januar 2012

Pige2009

maria_wlt skriver:

Nemlig 

Det er fuldstændig ligemeget at hun ikke kan det endnu...

I vores mødregruppe har børnene været meget forskelligt på trinene. F.eks. er Laura ikke lige så godt med motorisk, som de forreste børn, men til gengæld er hun den der taler allerbedst

Anmeld

23. januar 2012

vitapigen

Baagøe skriver:

I vores mødregruppe har børnene været meget forskelligt på trinene. F.eks. er Laura ikke lige så godt med motorisk, som de forreste børn, men til gengæld er hun den der taler allerbedst

Okay Ved jo godt at børn er forskellige, men man kan jo ikke lade være med at bekymre sig

Anmeld

23. januar 2012

Pige2009

vitapigen skriver:

Ja jeg ved godt at det ikke er nogen konkurence ... men man tror jo at man gør noget forkert når hun er den eneste der ikke sidder selv

Men hvis du læser om det, kan du vel også se, at det er naturligt, ungerne ikke kan det samme på forskellige trin

Det skal nok komme - fat mod

Anmeld

23. januar 2012

M&M's Mor

vitapigen skriver:

Ja... jeg spørger fordi min datter på snart 6 ½ mdr. ikke kan sidde selv... Og det piner mig lidt, når de andre børn fra mødregruppen har kunne sidde selv fra de var 5 mdr!! Jeg ved godt at børn er forskellige og at hun ikke er den eneste i den alder der ikke kan sidde selv endnu... Men man vil jo så gerne have de udvikler sig

Den store var 6 mdr og den lille var 8 mdr...var ikke noget jeg bekymrede mig om...det skal nok komme...nogen er bare hurtigere til det end andre...børn er jo ikke ens...

Anmeld

23. januar 2012

*Louise*

Nicklas sad selv som 4 mdr

Mathias var 8 mdr og sidste nye skud på stammen, Nikoline. Hun er 5 mdr og er for ca to uger siden begyndt at sidde selv......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.