Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stéphanie skriver: Jeg har virkelig været enormt bekymret, og specielt fordi min datter kunne sidde helt selv kort før hun blev 5 måneder, men har efterfølgende fået at vide at det også er meget tidligt! Men det lader lidt til at Xander hellere vil bruge sine kræfter på at lærer og kravle i stedet for at sidde, meeeeeen mon ikke han lærer det en skønne dag
Jeg har virkelig været enormt bekymret, og specielt fordi min datter kunne sidde helt selv kort før hun blev 5 måneder, men har efterfølgende fået at vide at det også er meget tidligt!
Men det lader lidt til at Xander hellere vil bruge sine kræfter på at lærer og kravle i stedet for at sidde, meeeeeen mon ikke han lærer det en skønne dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Han har også altid været ret hurtig til det meste .. Kravlede lige før han blev 7 mdr.
Han har også altid været ret hurtig til det meste ..
Kravlede lige før han blev 7 mdr.
Benjamins'mor skriver: 5½ mdr.
5½ mdr.
vitapigen skriver: 3 mdr....??? hold da op... det var da tidligt... Men flot er det da Men ja så må du da have set lidt af hvert når du har arbejdet i vuggestue
3 mdr....??? hold da op... det var da tidligt... Men flot er det da Men ja så må du da have set lidt af hvert når du har arbejdet i vuggestue
Ja, der er hun lidt hurtig Hun er en stædig lille én
Har i hvertfald set på tæt hold, hvor forskellige børn er, også mht til at gå og kravle, tale, og jeg kunne blive ved ... men det hele kommer jo når tid er , det er jeg overbevist om
LunaLykke skriver: Fra 8-9 mdrs alderen er de stærke nok i ryggen til selv at sætte sig op, og så er deres ryg også stærk nok til at de må sidde selv. Ligesom med så mange andre ting ved børn, må man ikke fremskynde noget, de gør tingene når de er klar. Jeg har det nemlig ligesom dig, jeg bliver også sådan lidt "bekymret" når de andre børn kan mere end min egen. Men man må bare have tålmodighed Og det med at de så måske er længe om at kravle har jeg lige læst for nylig i en bog der hedder "lege der styrker motorikken". Kun derfor jeg ved det Min datter sidder på nøjagtig samme måde, hun sidder også i højstol med et tæppe til støtte, og så længe de kun sidder der i så forholdsvis kort tid så er det helt fint
Fra 8-9 mdrs alderen er de stærke nok i ryggen til selv at sætte sig op, og så er deres ryg også stærk nok til at de må sidde selv. Ligesom med så mange andre ting ved børn, må man ikke fremskynde noget, de gør tingene når de er klar. Jeg har det nemlig ligesom dig, jeg bliver også sådan lidt "bekymret" når de andre børn kan mere end min egen. Men man må bare have tålmodighed
Og det med at de så måske er længe om at kravle har jeg lige læst for nylig i en bog der hedder "lege der styrker motorikken". Kun derfor jeg ved det
Min datter sidder på nøjagtig samme måde, hun sidder også i højstol med et tæppe til støtte, og så længe de kun sidder der i så forholdsvis kort tid så er det helt fint
isabellasmor skriver: Ja, der er hun lidt hurtig Hun er en stædig lille én Har i hvertfald set på tæt hold, hvor forskellige børn er, også mht til at gå og kravle, tale, og jeg kunne blive ved ... men det hele kommer jo når tid er , det er jeg overbevist om
vitapigen skriver: Ja du har sikkert ret Hold op mand, hvor er man bare bekymret som mor...
Ja du har sikkert ret Hold op mand, hvor er man bare bekymret som mor...
Jaa man er så !
Men det viser bare hvor pragtfuld en forælder man er !
isabellasmor skriver: Jaa man er så ! Men det viser bare hvor pragtfuld en forælder man er !
vitapigen skriver: hehe ja
hehe ja
vitapigen skriver: Tusind tak for svar Så blev jeg da så klogere
Tusind tak for svar Så blev jeg da så klogere
Det var så lidt, håber det kan berolige dig lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128