vasker du nyt tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

lycly

Vasker kun tøjet til Julia. Både det der er købt nyt og brugt. Egentlig mest fordi jeg synes at nyt tøj lugter af fabrik, og brugt tøj lugter af fremmede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Jeia

Vasker altid børnenes nye tøj, inden de bruger det.  Og normalt også mit eget, undtagelsen er hvis jeg i sidste øjeblik har købt noget, f.eks til en fest eller lignende. Kæresten er ligeglad, så han bruger tit nyt tøj inden det bliver vasket.

Anmeld

22. januar 2012

lio

muligheden var der ikke vasker alt andet end kærestens, han styrer selv det med at smide til vask og ved ikk hvorfor han ikke smider nyt tøj dertil, har ikke spurgt. 

Anmeld

22. januar 2012

lukasmor

Som regel gør jeg hvis ikke det er fordi jeg står og mangler noget til om aftenen og det ikke kan nåes

Min søns tøj bliver altid vasket inden brug

Anmeld

22. januar 2012

Mor til L&S

Kay skriver:

vasker du nyt tøj før du bruger det første gang??

sad og tænkte over det en dag da jeg læste en bruger her inde skrive at alt var klar til den lille ny skulle komme ud... for hun havde nu også vasket alt tøjet...

har så tænkt om det var brugt eller nyt og hvor mange der vasker tøj før de bruger det...

Jeg vasker ALTID nyt tøj inden det kommer i brug og det gælder til hele familien. Nyt tøj er fyldt med overskydende farve som er usundt for kroppen..

Anmeld

22. januar 2012

Kay skriver:

vasker du nyt tøj før du bruger det første gang??

sad og tænkte over det en dag da jeg læste en bruger her inde skrive at alt var klar til den lille ny skulle komme ud... for hun havde nu også vasket alt tøjet...

har så tænkt om det var brugt eller nyt og hvor mange der vasker tøj før de bruger det...

Ja! Altid! Til hele familien!!

Anmeld

22. januar 2012

FamilenStorm

Vasker alt nyt til prinsessen.. Så alt overskudfarven kommer ud.. Men til mig selv er jeg ligeglad...

Anmeld

22. januar 2012

Nemesis

ja vasker det til os alle.

engang vaskede jeg kun til ungerne men så havde jeg en dag nye bukser på der smittede af på vores sofa...det kostede en ny sofa og så lærte jeg ellers at vaske nyt tøj for at være sikker på der ikke er mere overskudsarve i.

Sisse

Anmeld

22. januar 2012

JulieE

RGN skriver:

Men man skal også passe på sig selv, for sine børns skyld.

Jeg vasker selvfølgelig altid både Tumlings og mit tøj.
Det gjorde jeg faktisk ikke før jeg blev mor.

Så enig!!! Vi skal passe på vores børn og på os sig selv, for deres skyld!!

-Jeg vasker alt nyt tøj for at få kemikalierne ud og alt tøj købt brugt, for at være sikker på, at få evt parfume og skyllemiddel ud idnen vi tager det i brug!

Anmeld

22. januar 2012

Kay

dejligt med en masse gode svar og en god tone i debatten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.