vasker du nyt tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Kay

Mamalou skriver:

Jeg Vasker alt nyt til børnene, men når det gælder mig selv, så Springer jeg over. Jeg har aldrig købt brugt tøjmufl mig selv, men hvis jeg gjorde ville jeg bestemt vaske det

det er også det jeg tænker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Clisolka

Isabellas tøj vasker jeg altid inden hun får det på - jeg er ligeglad med kærestens og mit (han når alligevel altid og tage det på inden det bliver vasket) 

Anmeld

21. januar 2012

D-Micka

Jeg vasker alt nyt tøj til manden og barn ..
Jeg må nok indrømme, jeg kan godt lide når tøjet er helt nyt

Anmeld

21. januar 2012

JH12

Jeps jeg vasker ALTID nyt tøj, sengetøj, håndklæder, viskestykker, stofbleer, alt hvad der overhovedet har med stof at gøre, bliver vasket inden jeg bruger det, så jeg er sikker på der er fuldstændig rent, og at der ikke sidder en masse kemikalier i, der kan skade mig, min kæreste, eller mit kommende barn

Anmeld

21. januar 2012

K&S

Kay skriver:

vasker du nyt tøj før du bruger det første gang??

sad og tænkte over det en dag da jeg læste en bruger her inde skrive at alt var klar til den lille ny skulle komme ud... for hun havde nu også vasket alt tøjet...

har så tænkt om det var brugt eller nyt og hvor mange der vasker tøj før de bruger det...

Jeg vasker altid nyt tøj til Anton og jeg selv - manden synes ikke, det er nødvendigt at vaske hans nye tøj, meeeen kan jeg komme til det, så vasker jeg også hans

Jeg har aldrig købt brugt tøj, men jeg ville 100% vaske det inden brug

Anmeld

21. januar 2012

morethanperfect

Kay skriver:

vasker du nyt tøj før du bruger det første gang??

sad og tænkte over det en dag da jeg læste en bruger her inde skrive at alt var klar til den lille ny skulle komme ud... for hun havde nu også vasket alt tøjet...

har så tænkt om det var brugt eller nyt og hvor mange der vasker tøj før de bruger det...

Her vasker vi ALT vi køber til Oscar ..
Lige gyldig om det er helt nyt , eller vi køber brugt blir det vasket ..
Det har jeg det bare bedst med  

Anmeld

21. januar 2012

bagger26

Altid, fordi der er kemikalierester i tøjet, som fx kan give allergi.

Men også fordi jeg har arbejdet i flere forskellige tøjforretninger, og tøj bliver jo ofte prøvet af en masse forskellige mennesker, og det er ikke alle der går lige meget op i hygiejne. Man kan ikke se på det tøj man har købet, om der er andre mindre rene mennesker der har prøvet det.

Anmeld

21. januar 2012

Fenja09

Kay skriver:

tak for dit svar

jeg har også altid tænkt at vaske al babys tøj inden det skulle bruges... det har bare værte logik i min verden... men jeg vasker ikke mit og kærestens...

Grunden til at jeg vasker mit og kærestens tøj er ikke pga kemikalier, men fordi at det kan være prøvet af mange andre mennesker. Og jeg gider ikke at have andres baktusser i mit tøj

Jeg vasker udelukkende min datters nye tøj pga overskydende kemikalier. Det tænker jeg ikke så meget over med mig selv. Men da jeg ventede Berte vaskede jeg ikke kun hendes tøj, jeg strøg også alt - ligefra sengetøj til strømper. Stryger stadig hendes stofbleer

/Fenja

Anmeld

21. januar 2012

mika.F

jeg vasker altid nyt tøj til lille liam, og hvis det er undertøj til mig selv... hvis jeg køber brugt gør jeg faktisk ikke, for ærligt så regner jeg da ikke med at folk ville sælge en beskidt vare, og det må jo betyde at det er blevet vasket før salg og så er det vel godt nok, hvis man ikke går op i vaskepulver.. jeg går bare op i at eventuel overskuds farve og lignende er vasket ud.... ^^

Anmeld

21. januar 2012

B&J

jeg vasker altid alt nyt tøj nogle gange kan man lugte farven i tøjet så der er jeg lidt hys hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.