vasker du nyt tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

FrkT

Jeg har stemt noget andet.

Altså jeg vasker altid farvet tøj for sig først (ELLER hvis jeg har noget andet i samme farve kan jeg godt vaske det med det første gang), men hvidt tøj vasker jeg aldrig alene først, det bliver vasket med alt det andet hvide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Mussen2

Fenja09 skriver:

Jeg vasker alt jeg køber, både til Alberte, manden og mig selv og uanset om det er helt nyt med mærker eller om det er købt brugt. Kunne aldrig finde på, at give Berte tøj på der ikke første havde været vasket. Når tøjet bliver vasket fjernes en del af det overskydende farve/kemikalier.

/Fenja

Samme her. Alt og altid.

Anmeld

21. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har vasket alt til den nye baby, og gjorde det samme til min datter indtil hun blev ca 6 mdr. Så holdte jeg op med det - medmindre det var købt brugt.

Jeg kan ikke fortælle dig, hvorfor det stoppede lige på det tidspunkt, men for mig virkede det vel bare naturligt at stoppe der.

Anmeld

21. januar 2012

trunte89

Jeg vasker det altid før til mig og vores datter. Min kæreste er dog ligeglad.

Anmeld

21. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Valle81 skriver:

Kun til ungerne, der er jeg hys, men til mig selv er jeg ligeglad

Men man skal også passe på sig selv, for sine børns skyld.

Jeg vasker selvfølgelig altid både Tumlings og mit tøj.
Det gjorde jeg faktisk ikke før jeg blev mor.

Anmeld

21. januar 2012

Mother-love

Jeg vasker altid isabellas tøj om det er brugt eller nyt. For jeg kunne som lille ikke tåle nyt tøj der ikke var vasket jeg fik eksem præcis hvor det nye tøj sad. Så jeg er bange for at Isabella kunne få det samme så derfor vasker jeg hendes tøj før brug. Jeg vasker ikke min kærestes og mit tøj før brug da ingen af os reagere på det. Jeg voksede heldigvis fra det.

Anmeld

21. januar 2012

Valle81

RGN skriver:

Men man skal også passe på sig selv, for sine børns skyld.

Jeg vasker selvfølgelig altid både Tumlings og mit tøj.
Det gjorde jeg faktisk ikke før jeg blev mor.

Ja det har du ret i:0)

Tit er det fordi jeg ikke kan vente med at få mit nye tøj på:0)

Anmeld

21. januar 2012

Happiness

Vasker ikke mit eller kærestens tøj før det bruges. Men altid Lukas'!

Og så lige håndklæder og sådan, men det siger lidt sig selv.

Anmeld

21. januar 2012

raca

jeg vasker ALT nyt tøj ol... jeg er pænt hys med kimikalie rester.. syntes fakstisk de er en kende mere klamt end at andre folk har prøvet tøjet.. nå men mu bestiller jeg også oftens over nettet hvor tøjet så stadig ligger i plasitkposer når det kommer så det er ikke prøvet af andre..

men jeg skal ikke recikere at give mine børn alergi.. pga kimikalier jeg ikke gad vaske ud... for jeg har det selv.. jeg kan ikke tale tøjet når det ikk er vasket.

og jeg syntes ski det er lidt at gamble med ens egen og ens børn sundhed og sprige vasken over...

Anmeld

21. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Valle81 skriver:

Ja det har du ret i:0)

Tit er det fordi jeg ikke kan vente med at få mit nye tøj på:0)

Hehe.. Se, det kan jeg jo godt følge dig i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.