vasker du nyt tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vasker du nyt tøj?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.729 visninger
46 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2012

Kay

vasker du nyt tøj før du bruger det første gang??

sad og tænkte over det en dag da jeg læste en bruger her inde skrive at alt var klar til den lille ny skulle komme ud... for hun havde nu også vasket alt tøjet...

har så tænkt om det var brugt eller nyt og hvor mange der vasker tøj før de bruger det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

Fenja09

Jeg vasker alt jeg køber, både til Alberte, manden og mig selv og uanset om det er helt nyt med mærker eller om det er købt brugt. Kunne aldrig finde på, at give Berte tøj på der ikke første havde været vasket. Når tøjet bliver vasket fjernes en del af det overskydende farve/kemikalier.

/Fenja

Anmeld

21. januar 2012

Annana89

Ja jeg vasker alt nyt tøj!

Nyt tøj er vidst fyldt med et eller andet der skal få det til at se pænt og gladt ud mens det hænger i butikkerne!

Det har jeg i hvert fald lært hjemmefra, om det er noget om det har jeg ikke undersøgt. Men mener at ave læst i den bog/hæfte jeg fik hos lægen at de anbefalede også at man vaskede alt det nye tøj inden bebs fik det på!

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Fenja09 skriver:

Jeg vasker alt jeg køber, både til Alberte, manden og mig selv og uanset om det er helt nyt med mærker eller om det er købt brugt. Kunne aldrig finde på, at give Berte tøj på der ikke første havde været vasket. Når tøjet bliver vasket fjernes en del af det overskydende farve/kemikalier.

/Fenja

tak for dit svar

jeg har også altid tænkt at vaske al babys tøj inden det skulle bruges... det har bare værte logik i min verden... men jeg vasker ikke mit og kærestens...

Anmeld

21. januar 2012

Valle81

Kun til ungerne, der er jeg hys, men til mig selv er jeg ligeglad

Anmeld

21. januar 2012

Mamalou

Jeg Vasker alt nyt til børnene, men når det gælder mig selv, så Springer jeg over. Jeg har aldrig købt brugt tøjmufl mig selv, men hvis jeg gjorde ville jeg bestemt vaske det

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Annana89 skriver:

Ja jeg vasker alt nyt tøj!

Nyt tøj er vidst fyldt med et eller andet der skal få det til at se pænt og gladt ud mens det hænger i butikkerne!

Det har jeg i hvert fald lært hjemmefra, om det er noget om det har jeg ikke undersøgt. Men mener at ave læst i den bog/hæfte jeg fik hos lægen at de anbefalede også at man vaskede alt det nye tøj inden bebs fik det på!

oki...

tak for svaret

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Valle81 skriver:

Kun til ungerne, der er jeg hys, men til mig selv er jeg ligeglad

også min holdning...

Anmeld

21. januar 2012

AnneBJ

Jeg har ikke stemt.. For jeg ville gerne stemme lidt af det hele..

Brugt vasker jeg altid - både til Felix og os.

Nyt vasker jeg som oftest til Felix, men ikke til os.

Anmeld

21. januar 2012

Kay

Mamalou skriver:

Jeg Vasker alt nyt til børnene, men når det gælder mig selv, så Springer jeg over. Jeg har aldrig købt brugt tøjmufl mig selv, men hvis jeg gjorde ville jeg bestemt vaske det

det er også det jeg tænker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.