Hjælp med at gøre FjolleTrold kendt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

FjolleTrold

Hej alle

Tusind tak for jeres positive respons. Det varmer rigtig meget og gør troen stor på, at min drøm kommer til at bliver til virkelighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

FjolleTrold

MissTas skriver:

hehe kræver jo også meget stof med alt det du syr

Der er simpelthen sket det fantastiske, at jeg har fundet en rest af det stof med blomster, som du gerne ville have puden i. Og der er ligenøjagtig nok til en puden mere, når du gerne vil have det inderste pink i armlænet.

Så skal jeg reservere den til dig???

Anmeld

22. januar 2012

FjolleTrold

Gry91 skriver:

Så har du i hvert fald en kunde her  

Det kan ikke betale sig at lave en ammepude - den bliver for dyr, når den skal være med krøyer kugler. Desværre

Anmeld

22. januar 2012

FjolleTrold

Maja_4000 skriver:

En kørepose til klapvogn !! Bare en sommer-model med pladevat / fleece eller sådan noget ;D 

Jeg kan ikke selv overskue at lave alle de huller til selen nemlig Hehe

Tja - der skete det, at jeg ikke kunne sover i morges, fordi noget rumsterede i mit hovede. Og nu er der en kørepose i støbeskeen. Den bliver i fleece, da den er lige til at ryste. Og så vil jeg ikke røbe mere, inden jeg har tegnet den færdig. Men skal nok sige til, når den er klar til salg

TUSIND TAK FOR INPUT

Anmeld

22. januar 2012

Gry91

FjolleTrold skriver:

Det kan ikke betale sig at lave en ammepude - den bliver for dyr, når den skal være med krøyer kugler. Desværre

Okay øv

Men tak for at du brugte tid på at undrsøge det 

Kommer helt sikkert til at købe andet hos dig

Anmeld

22. januar 2012

Maja_4000

FjolleTrold skriver:

Tja - der skete det, at jeg ikke kunne sover i morges, fordi noget rumsterede i mit hovede. Og nu er der en kørepose i støbeskeen. Den bliver i fleece, da den er lige til at ryste. Og så vil jeg ikke røbe mere, inden jeg har tegnet den færdig. Men skal nok sige til, når den er klar til salg

TUSIND TAK FOR INPUT

Hvis det falder i min smag (og er til at betale) har du en køber her !

Anmeld

22. januar 2012

FjolleTrold

Gry91 skriver:

Okay øv

Men tak for at du brugte tid på at undrsøge det 

Kommer helt sikkert til at købe andet hos dig

Du er altid velkommen

Anmeld

22. januar 2012

FjolleTrold

Maja_4000 skriver:

Hvis det falder i min smag (og er til at betale) har du en køber her !

Jeg laver den i forskellige slags fleece, så der skulle være lidt til hver smag. Og prisen - tja - alt er jo til at betale. Men den kommer nok til at koste omkring 300 kr

Anmeld

22. januar 2012

Maja_4000

FjolleTrold skriver:

Jeg laver den i forskellige slags fleece, så der skulle være lidt til hver smag. Og prisen - tja - alt er jo til at betale. Men den kommer nok til at koste omkring 300 kr

Jeg glæder mig til at se den

Anmeld

22. januar 2012

Fenja09

Hvor ser det bare lækkert og fint ud det du laver - sikke mange detaljer, farver og mønstre!  

Keep up the good work!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.