Hjælp med at gøre FjolleTrold kendt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

MissTas

FjolleTrold skriver:

Det er der  - kan bare ikke huske det hele. Kom vist til at gå lidt amok - UPS

hehe kræver jo også meget stof med alt det du syr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Københavnermor

FjolleTrold skriver:

Må jeg sende nogle foldere til dig, som du kan dele ud???

Det må du gerne! 

Jeg smider dig lige en sms.. 

Anmeld

20. januar 2012

Loa

Ih dine ting er bare så skønne!! Skal så meget have sådan en barnevognspude når jeg en dag får bebs nr.2.....

Overvejer om jeg skal bestille et par sæt hynder til trip trap, men har du mulighed for at lave det i andre stoffer end dem du har på hjemmesiden, eller?

Overvejer faktisk også både dine sutteposer og frugtposer

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Loa skriver:

Ih dine ting er bare så skønne!! Skal så meget have sådan en barnevognspude når jeg en dag får bebs nr.2.....

Overvejer om jeg skal bestille et par sæt hynder til trip trap, men har du mulighed for at lave det i andre stoffer end dem du har på hjemmesiden, eller?

Overvejer faktisk også både dine sutteposer og frugtposer

Jamen, du skal da ikke bare overveje

Jeg får masser af nyt stof i løbet af næste uge, hvis der ikke lige er noget der frister.

Trip trap hynden stopper jeg nok snart med at lave. Den tager så laaaaaang tid, og den driller mig altid. Jeg er faktisk i gang med en i dag. Først var mønstret væk, så klippede jeg forkert og nu syr min overlocker ikke som jeg vil. Så NU sidder jeg her foran computeren og holder pause. Er sikker på der er noget forhekset over dem. Jeg har ikke lavet en endnu, der ikke driller. Men måske din bliver den første, der ikke driller - hi hi

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Nu som Moar skriver:

Det må du gerne! 

Jeg smider dig lige en sms.. 

SUPER skønt - 27 28 75 78. Er lidt spændt på hvem der gemmer sig bag brugernavnet

Anmeld

20. januar 2012

Clisolka

Synes godt om og anbefales til andre 

Anmeld

20. januar 2012

kirsti

Du kan oprette en butik på amio.dk der tror jeg du vil kunne sælge en del da både købere og sælgere sætter pris på kvalitet og vil betale for det

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Babymor2010 skriver:

Synes godt om og anbefales til andre 

TUSIND TAK

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

kirsti skriver:

Du kan oprette en butik på amio.dk der tror jeg du vil kunne sælge en del da både købere og sælgere sætter pris på kvalitet og vil betale for det

TAK for råd. Jeg har faktisk butik på www.selfmade.dk . Indtil videre har jeg valgt amino fra, da der er mange steder jeg skal holde øje. Men når jeg kommer godt i gang med at være selvstændig, er det helt klart en mulighed

Anmeld

20. januar 2012

kirsti

FjolleTrold skriver:

TAK for råd. Jeg har faktisk butik på www.selfmade.dk . Indtil videre har jeg valgt amino fra, da der er mange steder jeg skal holde øje. Men når jeg kommer godt i gang med at være selvstændig, er det helt klart en mulighed

Ja det er lige det med at få holdt øje (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.