Hjælp med at gøre FjolleTrold kendt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

MissTas

FjolleTrold skriver:

Skal jeg ikke reservere en til dig? jeg har nemlig ikke så meget stof tilbage af det, og jeg kan ikke få fat i mere... har lige solgt 1 i dag.

er det rigtigt ? :O iiih, må du MEGET MEGET gerne .. hvor den største del af puden er det brunde blomstrede og så de der sider er pink .. hvis du ved hvad jeg mener ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

MissTas

FjolleTrold skriver:

Hej alle.

Så har jeg virkelig brug for jeres hjælp . Jeg har nemlig taget skridtet og blevet selvstændig med min FjolleTrold . Til at starte med er det på Facebook jeg har brug for hjælp (senere med foldere osv)

FjolleTrold er kommet på FB, så støt mig gerne ved at synes godt om, og del den meget meget gerne på din side.

Nå ja, I må da også gerne selv købe noget af mig - eller spørg gerne ind til om jeg laver forskellige ting. Sådan kom baggybag'en bl.a. til verden. Og jeg går med mange andre spændende ting i støbeskeen.

Her er lidt billeder, så du kan se lidt af det jeg laver.

TAK

og det er forresten det brune blomstrede stof hvor der er pink i .. kan se der også er et andet brunt blomstret magen til bare mest med drengefarver på.. men den med pink

Anmeld

20. januar 2012

Savannah

suer fine ting du laver, det skal nok blive en succes - Jeg er specielt vild med barnevognspuden, den ser rigtig rar ud.

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

MissTas skriver:

og det er forresten det brune blomstrede stof hvor der er pink i .. kan se der også er et andet brunt blomstret magen til bare mest med drengefarver på.. men den med pink

Uha uha - den har jeg ikke mere af. Farverne på den anden er mere retro farver. Du kan se den lidt lettere her: http://fjolletrold.blogspot.com/p/stofprver.html

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Sally-Slingshot skriver:

suer fine ting du laver, det skal nok blive en succes - Jeg er specielt vild med barnevognspuden, den ser rigtig rar ud.

TUSIND TAK

Anmeld

20. januar 2012

MissTas

FjolleTrold skriver:

Uha uha - den har jeg ikke mere af. Farverne på den anden er mere retro farver. Du kan se den lidt lettere her: http://fjolletrold.blogspot.com/p/stofprver.html

ØV den anden farvekombination er ikke lige mig og er ikke lige så piget som det andet .. så ved jeg ikke hvad det skal være for noget stof :/ synes ikke lige der er andre af dem du sendte link til som fangede mig..

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

MissTas skriver:

ØV den anden farvekombination er ikke lige mig og er ikke lige så piget som det andet .. så ved jeg ikke hvad det skal være for noget stof :/ synes ikke lige der er andre af dem du sendte link til som fangede mig..

Så venter vi lige lidt. For jeg går og venter på meget meget mere stof fra Tyskland. Det skulle gerne komme i løbet af næste uge

Anmeld

20. januar 2012

MissTas

FjolleTrold skriver:

Så venter vi lige lidt. For jeg går og venter på meget meget mere stof fra Tyskland. Det skulle gerne komme i løbet af næste uge

okay dejligt så må jeg se hvad der er deriblandt smil.. håber der er noget fedt/sødt tøse stof imellem

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

MissTas skriver:

okay dejligt så må jeg se hvad der er deriblandt smil.. håber der er noget fedt/sødt tøse stof imellem

Det er der  - kan bare ikke huske det hele. Kom vist til at gå lidt amok - UPS

Anmeld

20. januar 2012

Gry91

FjolleTrold skriver:

Vender lige tilbage... Skal lige undersøge priser...

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.