Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Så har jeg virkelig brug for jeres hjælp . Jeg har nemlig taget skridtet og blevet selvstændig med min FjolleTrold . Til at starte med er det på Facebook jeg har brug for hjælp (senere med foldere osv)
FjolleTrold er kommet på FB, så støt mig gerne ved at synes godt om, og del den meget meget gerne på din side.
Nå ja, I må da også gerne selv købe noget af mig - eller spørg gerne ind til om jeg laver forskellige ting. Sådan kom baggybag'en bl.a. til verden. Og jeg går med mange andre spændende ting i støbeskeen.
Her er lidt billeder, så du kan se lidt af det jeg laver.
TAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er du "delt" på Face.....
Det er sååå lækre ting, du laver, ærgeligt, jeg ikke har små børn længere (lige på det punkt )
En kørepose til klapvogn !! Bare en sommer-model med pladevat / fleece eller sådan noget ;D
Jeg kan ikke selv overskue at lave alle de huller til selen nemlig Hehe
Dot D skriver: Så er du "delt" på Face..... Det er sååå lækre ting, du laver, ærgeligt, jeg ikke har små børn længere (lige på det punkt )
TUSIND TUSIND TAK
Maja_4000 skriver: En kørepose til klapvogn !! Bare en sommer-model med pladevat / fleece eller sådan noget ;D Jeg kan ikke selv overskue at lave alle de huller til selen nemlig Hehe
Det noterer jeg - en kørepose til klapvognen. Tak for input
_-Kathrine-_ skriver: Så synes jeg også godt om Hvorfor ikke lave en FB konkurrence? Det plejer at lokke mange til, når man skal dele for at deltage
Så synes jeg også godt om Hvorfor ikke lave en FB konkurrence? Det plejer at lokke mange til, når man skal dele for at deltage
JEP - den kommer ;O). Skal bare lige finde ud af hvad der skal konkurreres om og hvornår der skal findes en vinder.
Men del bare - alle er med til den tid!!!
Har syntes godt om og anbefalet dig
Håber det kommer rigtig godt op og køre...
Synes godt om og anbefales til andre
FjolleTrold skriver: godHej alle. Så har jeg virkelig brug for jeres hjælp . Jeg har nemlig taget skridtet og blevet selvstændig med min FjolleTrold . Til at starte med er det på Facebook jeg har brug for hjælp (senere med foldere osv) FjolleTrold er kommet på FB, så støt mig gerne ved at synes godt om, og del den meget meget gerne på din side. Nå ja, I må da også gerne selv købe noget af mig - eller spørg gerne ind til om jeg laver forskellige ting. Sådan kom baggybag'en bl.a. til verden. Og jeg går med mange andre spændende ting i støbeskeen. Her er lidt billeder, så du kan se lidt af det jeg laver. TAK
godHej alle.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128