Hjælp med at gøre FjolleTrold kendt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2012

Simon's moar <3

Delt, anbefalet og syntes godt om

Og så bor vi ovenikøbet kun 3 km fra hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

MissTas

FjolleTrold skriver:

Hej alle.

Så har jeg virkelig brug for jeres hjælp . Jeg har nemlig taget skridtet og blevet selvstændig med min FjolleTrold . Til at starte med er det på Facebook jeg har brug for hjælp (senere med foldere osv)

FjolleTrold er kommet på FB, så støt mig gerne ved at synes godt om, og del den meget meget gerne på din side.

Nå ja, I må da også gerne selv købe noget af mig - eller spørg gerne ind til om jeg laver forskellige ting. Sådan kom baggybag'en bl.a. til verden. Og jeg går med mange andre spændende ting i støbeskeen.

Her er lidt billeder, så du kan se lidt af det jeg laver.

TAK

simpelthen så mange fine ting du laver.. når jeg har født om en måneds tid, så vender jeg helt sikkert tilbage med nogle bestillinger skal hvert fald ha en barnevognspude i det brune blomstrede stof på forsiden og pink på bagsiden tror jeg kunne være super smart til min lille pige nu når hendes barnevogn er Brun

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Nu som Moar skriver:

Hej! Du har nogle super fede ting, og jeg er vilde med dine "stoffer"..

Jeg skal nok sprede rygtet til alle jeg kommer i nærheden af! Jeg er selv meget begejstret for den barnevognspude jeg har købt af dig! Det bliver dog ikke over facebook, da jeg ikke har en profil der, men ellers alle andre steder.. 

TUSIND TUSIND TAK - og hvor er jeg glad for at høre, at puden er et hit

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Bonita skriver:

Sikke nogle dejlige sager du syr 

TUSIND TAK

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Nu som Moar skriver:

Hej! Du har nogle super fede ting, og jeg er vilde med dine "stoffer"..

Jeg skal nok sprede rygtet til alle jeg kommer i nærheden af! Jeg er selv meget begejstret for den barnevognspude jeg har købt af dig! Det bliver dog ikke over facebook, da jeg ikke har en profil der, men ellers alle andre steder.. 

Må jeg sende nogle foldere til dig, som du kan dele ud???

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Simon's moar <3 skriver:

Delt, anbefalet og syntes godt om

Og så bor vi ovenikøbet kun 3 km fra hinanden

FANTASTISK. Hvor pudsigt vi bor så tæt på hinanden - og begge har en søn, der hedder SIMON

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

MissTas skriver:

simpelthen så mange fine ting du laver.. når jeg har født om en måneds tid, så vender jeg helt sikkert tilbage med nogle bestillinger skal hvert fald ha en barnevognspude i det brune blomstrede stof på forsiden og pink på bagsiden tror jeg kunne være super smart til min lille pige nu når hendes barnevogn er Brun

Det skal du være så hjertelig velkommen til . Og jeg kan godt forstå, at du er faldet for det stof - super fint

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

Gry91 skriver:

Ja okay

Men du må sige til hvis du overvejer at lave en/nogle

Har du en ca. idé om hvad den ville komme til at koste hvis du går i gang ?

Vender lige tilbage... Skal lige undersøge priser...

Anmeld

20. januar 2012

MissTas

FjolleTrold skriver:

Det skal du være så hjertelig velkommen til . Og jeg kan godt forstå, at du er faldet for det stof - super fint

ja, synes det er super fint og så passer det perfekt til barnevognen hehe

Anmeld

20. januar 2012

FjolleTrold

MissTas skriver:

ja, synes det er super fint og så passer det perfekt til barnevognen hehe

Skal jeg ikke reservere en til dig? jeg har nemlig ikke så meget stof tilbage af det, og jeg kan ikke få fat i mere... har lige solgt 1 i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.