Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mariamiss6 skriver: Ja men den er lukket, og der kommer vidst ikke meget info i den, fordi de gerne vil holde kortene tæt...
Ja men den er lukket, og der kommer vidst ikke meget info i den, fordi de gerne vil holde kortene tæt...
tror det er et klogt træk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Glennie mistede ikke Emil. De valgte at sende ham i plejefamilie eller over til faren fordi han var autist og ikke kunne klare at bo to forskellige steder, så det var hendes eget valgt for hans skyld. Emmas far vil ikke ulvere Emma efter han havde hende da hun skulle flyttede. Læste det på nette for 14 dage tid siden
Nu er jeg i gruppe med Emils far, han har IKKE autisme, det er glennie der tror det men han har ingen diagnose og Daniel siger han ikke har det, og emil bor hos Daniel så endnu en løgn Glennie kommer med
myr81 skriver: åh hvor bliver jeg sgu bare ked af det,- som mor og som pædagog. Forstår ikke hvorfor der ikke bruges mere energi på at lave familie hjem, hvor man kan vurdere forældrenes evner, støtte og vejlede fremfor at tvangsfjerne, ofte på baggrund af besøg fra fagfolk, der kun ser en brøkdel. Håberr det bedste for de stakkels børn
åh hvor bliver jeg sgu bare ked af det,- som mor og som pædagog.
Forstår ikke hvorfor der ikke bruges mere energi på at lave familie hjem, hvor man kan vurdere forældrenes evner, støtte og vejlede fremfor at tvangsfjerne, ofte på baggrund af besøg fra fagfolk, der kun ser en brøkdel.
Håberr det bedste for de stakkels børn
det bliver da også skam gjort!!!
Så vidt jeg ved er det:Dea Louise og Rasmus.Hannah og Max.Natacha Nikita.Sabrina. slettet af moderator
Kvist skriver: Mener det er Glennie, der har Emma og Emil.. Tror jeg de hedder..
Mener det er Glennie, der har Emma og Emil.. Tror jeg de hedder..
Glennie har ihvertfald fået dem tvangsfjernet.
mor:) skriver: det bliver da også skam gjort!!!
Forstår ikke hvad du mener? nu ser jeg jo desværre også en del som fagperson og nej jeg mener ikke altid der gøres nok!
myr81 skriver: Forstår ikke hvad du mener? nu ser jeg jo desværre også en del som fagperson og nej jeg mener ikke altid der gøres nok!
min kæreste arbejder som socialrådgiver, og de vil helst ikke tvangsfjerne børn. Så det bliver ikke bare sådan gjort. Og som fagperson må du også vide at der skal rigtig meget til før der sker en tvangsfjernelse.
An&Jo skriver: glennie har ikke fået emma fjernet, hun har bare mistet bopælen til faderen..
glennie har ikke fået emma fjernet, hun har bare mistet bopælen til faderen..
Ej har Glennie tabt bopælsretten til Emmas far???? Hvad sker der lige for det?! Han har valgt datteren fra i virkelig lang tid og hun har taget sig af hende altid. Forstår jeg SLET ikke kan ske! Stakkels hende
Ansemusen skriver: Ej har Glennie tabt bopælsretten til Emmas far???? Hvad sker der lige for det?! Han har valgt datteren fra i virkelig lang tid og hun har taget sig af hende altid. Forstår jeg SLET ikke kan ske! Stakkels hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128