Hvem er det fra DUM??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Troede jeg også jeg gjorde

Men jeg ved kun det der er blevet vist i programmet og ikke al sladderen der kører ved siden af. Og det har vist aldrig været vist at hun mistede ham?

der var vidst noget i et enkelt afsnit hvor hun fortalte at hun var i fare for at få ham taget, og derfor stoppede hun.. og så har vi ikke set noget siden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

bullerbassen

Ja er ret meget inde i sagerne.. følger rigtig meget med i det, og der er ikke et eneste afsnit jeg ikke har set..

Nogen nyder jeg at følge, og andre korser jeg mig over, men er ret afhængig af at se det..

men nej hun må ikke have kropskontakt med slettet af moderator , og det er netop for at se om det er en sygdom eller om det virkelig var noget hun forårsagede..

Har også set meget men ikke alle da vi mistede kanalen.

Men det med slettet af moderator er da ikke vist i DUM eller ???

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Har også set meget men ikke alle da vi mistede kanalen.

Men det med slettet af moderator er da ikke vist i DUM eller ???

nej det sidste vi så til hende var at hun fik sin fødselsdepression, og så så vi ikke mere..

Anmeld

18. januar 2012

bullerbassen

An&Jo skriver:

nej det sidste vi så til hende var at hun fik sin fødselsdepression, og så så vi ikke mere..

Ok for kunne da ikke forestille mig det blev vist ..

så det er insite viden

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Ok for kunne da ikke forestille mig det blev vist ..

så det er insite viden

meget af det er fra artiklen der var i ude og hjemme, og andre aviser på nettet, og ja så er der lidt fra en støttegruppe til slettet af moderator også osv..

Anmeld

18. januar 2012

Sildefisk

åh hvor bliver jeg sgu bare ked af det,- som mor og som pædagog.

Forstår ikke hvorfor der ikke bruges mere energi på at lave familie hjem, hvor man kan vurdere forældrenes evner, støtte og vejlede fremfor at tvangsfjerne, ofte på baggrund af besøg fra fagfolk, der kun ser en brøkdel.

Håberr det bedste for de stakkels børn 

Anmeld

18. januar 2012

bullerbassen

meget af det er fra artiklen der var i ude og hjemme, og andre aviser på nettet, og ja så er der lidt fra en støttegruppe til slettet af moderator også osv..

Er der stadigvæk støttegtuppe 

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

ved det ikke.. der blev lavet en ny på et tidspunkt, og den blev jeg ikke accepteret i.. ved ikke om de troede jeg bare var der for at snage, men er virkelig oprigtigt ked af det på slettet af moderator vegne..

men det var kun meget få udvalgte der kom med i den nye gruppe

Anmeld

18. januar 2012

mariamiss6

bullerbassen skriver:

Ja men den er lukket, og der kommer vidst ikke meget info i den, fordi de gerne vil holde kortene tæt...

Anmeld

18. januar 2012

bullerbassen

ved det ikke.. der blev lavet en ny på et tidspunkt, og den blev jeg ikke accepteret i.. ved ikke om de troede jeg bare var der for at snage, men er virkelig oprigtigt ked af det på slettet af moderator vegne..

men det var kun meget få udvalgte der kom med i den nye gruppe

Ok var også med i en men meldte mig ud igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.