Hvem er det fra DUM??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Ansemusen

mor:) skriver:

det ved hverken du eller jeg... vi kender hende ikke

Nej men uanset hvad skulle de småting ikke have været nævnt som en del af sagen! Uanset om der er andre væsentlige ting. Jeg kender ikke Hannah nej, og ud fra tv bryder jeg mig egentlig ikke om hendes personlighed. Men jeg synes datteren ser ud til at trives. Og man skal altid opveje traumet i at blive fjernet med at være hos deres forældre (det de kender). Jeg mener, at hvis det på nogen måde er muligt, så skal de blive hos deres forældre!

Snakker IKKE i ethvert tilfælde. Men ikke fordi nogle er lidt uenige i, hvordan moren/faren gør det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

An&Jo

Ansemusen skriver:

Det er muligt! Men det er nu engang hende Emma er vokset op med, og derfor det hun kender! Og hun elsker sin datter og giver hende tilsyneladende kærlighed osv. Og børnehaven har så vidt jeg ved udtalt sig godt om Emma. Så derfor forstår jeg ikke umiddelbart hvorfor Daniel kan få Emma hjem efter så lang tids frivilligt fravær. Uanset om Glennie ikke fremstår som den perfekte mor.

men vi har jo kun Glennies historie.. kan vi være 100% sikker på at det var frivilligt fravær fra Daniels side??

Det er da lidt underligt at hun starter op i DUM igen samme tid som hun får ballade med begge fædre.. Vi kan jo kun få hendes side af sagen, og ikke fædrenes..

Anmeld

19. januar 2012

Ansemusen

mor:) skriver:

ja det er vi alle klar over at de gør. men det er ikke én pædagog der kan tvangsfjerne et barn. Der er sundhedplejen, socialrådgiver, pædagog, folkeskole, læge...mange parter der har noget at sige.

Derfor tror jeg altså stadig at en fjer kan blive til ti høns i nogle tilfælde. Og jeg tror man i høj grad bygger beslutningen på den tilsynsførende pædagogs udtalelser. Ikke alene, men i høj grad!

Anmeld

19. januar 2012

Aprilmor11

An&Jo skriver:

glennie har ikek fået sine børn tvangsfjernet.. Emil har hun "givet" til faderen, og Emma har hun mistet bopælsretten over.. de er ikke blevet fjernet..

Okay. Det er bare ikke det jeg har hørt. Fik bare afvide da vi snakkede om hvem der havde fået tvangsfjernet dem, at hun heller ikke har mere. Så jeg forstod det sådan.

Anmeld

19. januar 2012

Father

myr81 skriver:

Jeg tror vist du misforstår mig!! JA gudskelov skal der meget til!!! det er jo ikke det jeg som "fagperson" reflektere over!! det er det, at man ikke bruger mere at huse forældrene med fagpersoner,pædagoger, sundhedsplejesker mv der kan hjælpe dem (dag og nat) støtte, vejlede og selvfølgelig bedre vurdere forældrene, en de par timer mange af dem får tildelt i eget hjem.

Men der er jo ingen der siger vi behøver være enige vel?

Du kan have ret i, at der burde være flere pladser til parallelanbringleser. Specielt ift. forældreevneundersøgelser.

Anmeld

19. januar 2012

Sildefisk

Father skriver:

Du kan have ret i, at der burde være flere pladser til parallelanbringleser. Specielt ift. forældreevneundersøgelser.

ja det undre mig, at der ikke gøres mere helhedsorienteret

indsats.

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Hmm... hvorfor må man i denne tråd ikke nævne navnet på "hende der er beskyldt for at ryste sit barn" men gerne på de andre fra DUM som vi tror vi ved en masse om??

Anmeld

20. januar 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Hmm... hvorfor må man i denne tråd ikke nævne navnet på "hende der er beskyldt for at ryste sit barn" men gerne på de andre fra DUM som vi tror vi ved en masse om??

Der er fra rettens side nedlagt navnforbud i forbindelse med den verserende sag. Derfor er det ikke tilladt at omtale vedkomne ved navn.

Med venlig hilsen

Staff

Anmeld

20. januar 2012

Anonym trådstarter

Moderator skriver:

Der er fra rettens side nedlagt navnforbud i forbindelse med den verserende sag. Derfor er det ikke tilladt at omtale vedkomne ved navn.

Med venlig hilsen

Staff

Okay  derfor... tak for hurtigt svar

Anmeld

21. januar 2012

Frk.Nissen

hun har 2 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.