Hvem er det fra DUM??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

den sidste er hende sabrina der fik lille simon..

hende der kom med den kommentar om at hun ville ønske hun kunne tage babyen ud, drikke en øl og proppe den op igen..

hun var kun 15 da hun fødte..

Du har helt ret, det er sabrina. Googlede hendes navn og fandt artiklerne om det. Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

An&Jo

bullerbassen skriver:

Har nok læst at der skulle sendes prøver til udlandet, men det er ski da hundrede år siden nu. Troede da der var kommet en afklaring omkring det.

Hvor længe kan det lige tá 

Det er ski da skrækkeligt det ikke snart får en ende, men ser hun mon slet ikke børnene

jo hun ser skam børnene, men ikke ret tit, og kun overvåget.. det er SÅ synd ofr hende

Anmeld

18. januar 2012

mariamiss6

bullerbassen skriver:

Ok viste ikke man kunne se det så tidligt, altså tydelige tegn. Som at sætte diagnose. Så blev jeg så klog, troede de fleste skulle omkringbørnehave skole alderen før man kunne sige med sikkerhed

Det skal de fleste også....

men hvis et barn på 2 år, 100% af tiden vil ligge på en hylde, hænge på hovedet, skriger ved kontakt med andre børn, ikke har noget sprog, ikke rigtig lystrer sit navn, ikke reagerer på almindelig øjenkontakt, eller dårligt har øjenkontakt, skraldgriner ved at sidde og stirre ud i den blå luft, eller skriger nærmest panisk ved samme....

Så er der altså noget galt OGså selv om man kun er 2 år gammel

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Du har helt ret, det er sabrina. Googlede hendes navn og fandt artiklerne om det. Tak for svar

jep, jeg kender min "DUM"

jeg er virkelig fast seer af den serie, og har set samtlige afsnit.. har set dem mange gange, og ville ikke undvære min adgang til NUTV

Anmeld

18. januar 2012

bullerbassen

Undskyld men hvad er det for en sag med slettet af moderator ??

Hun blev anklaget for at have pådraget slettet af moderator hjerneskade shaken baby syndrom, men man fandt hvis ud af aT det muligvis skyldes sygdom. Der er send prøver til udlandet som åbenbart endnu ikke er kommet retur

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

men derfor er hun jo ikke fjernet, hun har bare mistet bopælen..

hvis hun var fjernet måtte hun ikke have hende hveranden weekend alene

Man kan sagtens have fået tvangsfjernet sine børn og stadig have dem på weekend alene hveranden weekend.

Anmeld

18. januar 2012

bullerbassen

jo hun ser skam børnene, men ikke ret tit, og kun overvåget.. det er SÅ synd ofr hende

Ja for Søren , læste på et tidspunkt hun ikke måtte have kropskontak med slettet af moderator det jo skrækkeligt..

Du ved ski en hel masse

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jep, jeg kender min "DUM"

jeg er virkelig fast seer af den serie, og har set samtlige afsnit.. har set dem mange gange, og ville ikke undvære min adgang til NUTV

Troede jeg også jeg gjorde

Men jeg ved kun det der er blevet vist i programmet og ikke al sladderen der kører ved siden af. Og det har vist aldrig været vist at hun mistede ham?

Anmeld

18. januar 2012

bullerbassen

mariamiss6 skriver:

Det skal de fleste også....

men hvis et barn på 2 år, 100% af tiden vil ligge på en hylde, hænge på hovedet, skriger ved kontakt med andre børn, ikke har noget sprog, ikke rigtig lystrer sit navn, ikke reagerer på almindelig øjenkontakt, eller dårligt har øjenkontakt, skraldgriner ved at sidde og stirre ud i den blå luft, eller skriger nærmest panisk ved samme....

Så er der altså noget galt OGså selv om man kun er 2 år gammel

Ja selvfølgelig , det er jo ikke normalt reaktioner..

Troede bare ikke det kom SÅ TIDLIGT , var bare nysgerrig.. 

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

Ja for Søren , læste på et tidspunkt hun ikke måtte have kropskontak med slettet af moderator det jo skrækkeligt..

Du ved ski en hel masse

Ja er ret meget inde i sagerne.. følger rigtig meget med i det, og der er ikke et eneste afsnit jeg ikke har set..

Nogen nyder jeg at følge, og andre korser jeg mig over, men er ret afhængig af at se det..

men nej hun må ikke have kropskontakt med slettet af moderator , og det er netop for at se om det er en sygdom eller om det virkelig var noget hun forårsagede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.