Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Cookiemonsteret ? Hvor finder man sådan et kostume ? USA ? :b
Cookiemonsteret ? Hvor finder man sådan et kostume ? USA ? :b
Ja bla. Men jeg fandt den i England, og der skal jeg ikke tænke told og sådan men alligevel var 500 kr mange penge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helle85 skriver: min datter skal værer bi lige som sidste år (se billede) og hvis jeg kan finde tilbehøret til min drengs mequeen dregt så regner jg med at han skal værer det hvis de altså ikke nå at overtale mig til at købe nyt
min datter skal værer bi lige som sidste år (se billede)
og hvis jeg kan finde tilbehøret til min drengs mequeen dregt så regner jg med at han skal værer det
hvis de altså ikke nå at overtale mig til at købe nyt
Nok et dumt spørgsmål .. Men er det ikke en bil ? Hvordan er man klædt ud som bil ?
Maja_4000 skriver: Nok et dumt spørgsmål .. Men er det ikke en bil ? Hvordan er man klædt ud som bil ?
de har bare lavet en rød dragt med billede af mqueen
Karo skriver: Jeg fandt min søns gamle abe dragt frem forleden og heldigvis kan min datter passe den, så hun skal være abe. Min søn vil være pirat og den opgave ville mormor gerne have
Jeg fandt min søns gamle abe dragt frem forleden og heldigvis kan min datter passe den, så hun skal være abe. Min søn vil være pirat og den opgave ville mormor gerne have
Nårh hvor er hun fin og sød!
/K
Loa skriver: Den er simpelthen for cute, den grønært der....
Den er simpelthen for cute, den grønært der....
Tak!
helle85 skriver: de har bare lavet en rød dragt med billede af mqueen
Nåååårh Hehe
Maja_4000 skriver: Det har jeg også overvejet .. Tror det var Ej Sikke Lej som lige havde lavet en kollektion med dyreprint .. Hvor man så kunne købe ører og hale til Hehe
Det har jeg også overvejet .. Tror det var Ej Sikke Lej som lige havde lavet en kollektion med dyreprint .. Hvor man så kunne købe ører og hale til Hehe
Det er super smart Og når man nu har dragten i forvejen så er det også super billigt
Loa skriver: TAK!! Du gav mig lige svaret på hvad Isabella skal være til Fastelavn.....
TAK!! Du gav mig lige svaret på hvad Isabella skal være til Fastelavn.....
Happy to help!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128