Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Maja_4000

Kvist skriver:

Albert skal forhåbentlig være Superman.. Er ved at opdrive den Superman dragt man kunne købe i h&m, så kan vi nemlig bruge den til nattøj bagefter..

Smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

FruHolm <3

Maja_4000 skriver:

Hvad skal jeres tumlinger være til fastelavn ?

Caroline vil være 14 måneder til den tid , og lige nu hælder jeg mest tul at lave et tylskørt til hende og så er hun ballerina / prinsesse / noget andet :b De har det jo på én gang i en time eller sådan noget 

Køber I kostumer i dyre domme .. Eller ?

Min dreng er 13 måneder nu og har købt den racerdragt fra Biler til ham

Anmeld

29. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Oliver på 3år skal være mickey mouse

Troia på år skal være flagermuse unge..

har brugt 220,- da jeg har købt det på dba der er så meget...

Anmeld

29. januar 2012

Kvist

MinBabyOscar <3 skriver:

Min dreng er 13 måneder nu og har købt den racerdragt fra Biler til ham

Hvor kan den købes??

Anmeld

29. januar 2012

Maja_4000

Kvist skriver:

Hvor kan den købes??

BR

Anmeld

29. januar 2012

Kvist

Maja_4000 skriver:

BR

Super, måske man skulle se om de har den i morgen i byen.. Tvivler på at finde den superman efterhånden..

Anmeld

29. januar 2012

Maja_4000

Kvist skriver:

Super, måske man skulle se om de har den i morgen i byen.. Tvivler på at finde den superman efterhånden..

Det er altså ikke længe siden jeg så den i "vores" H&M , har du kigget i dem der er tæt på dig ?

Anmeld

29. januar 2012

Kvist

Maja_4000 skriver:

Det er altså ikke længe siden jeg så den i "vores" H&M , har du kigget i dem der er tæt på dig ?

Jeps de har ikke flere.. Men har overvejet om jeg skal ind og kigge igen nu hvor fastelavn nærmer sig..

Anmeld

31. januar 2012

Brams

Maja_4000 skriver:

Hvad skal jeres tumlinger være til fastelavn ?

Caroline vil være 14 måneder til den tid , og lige nu hælder jeg mest tul at lave et tylskørt til hende og så er hun ballerina / prinsesse / noget andet :b De har det jo på én gang i en time eller sådan noget 

Køber I kostumer i dyre domme .. Eller ?

Lærke, som er 27 mdr., har i år selv bestemt hvad hun vil være og valget er faldet på Peter Plys.

Vi har indtil nu købt alle de dragter som hun har haft på (hun har også været Græskar og Mariehøne). Tror vi har givet i snit 250 kr. pr. udklædning, som jeg synes er billigt, jeg kan nemlig ikke lavet det selv 

Anmeld

31. januar 2012

SHERO

Sidste år var Elias klovn, det passede så smart. Syede en rund hel dragt i harleking mønster, og så nogen store "bamse" knapper på og en blød tyl krave, Han kravlede så det passede rigtig fint...

I år syr jeg også tror jeg, ved bare ikke helt hvad endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.