Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

roenlund

Da de er så "unge" er der vel ingen grund til at klæde dem ud?!, min dreng skal ihvertfald ikke klædes ud...Pirat, er uanset hvad, et fedt valg, bare det ikke er "disney" pirat. Hjemmelavet udklædning, er, som i skriver lidt, det fedeste.

så dit barn skal altså være det eneste der ikkeer klædt ud til fastelavn?

Når legestuen holder fastelavn skal Liam klædes ud ligesom alle de andre børn, Helst i noget rimeligt simpelt som jeg selv kan lave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Ciss

Maja_4000 skriver:

Hvad skal jeres tumlinger være til fastalavn ?

Caroline vil være 14 måneder til den tid , og lige nu hælder jeg mest tul at lave et tylskørt til hende og så er hun ballerina / prinsesse / noget andet :b De har det jo på én gang i en time eller sådan noget 

Køber I kostumer i dyre domme .. Eller ?

Lillebror på to år skal være tiger. Han har en tigerstribet pyjamas, og så sætter jeg bare en hale på og laver et par ører. Det tror jeg, han bliver meget fornøjet med.

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Hvad skal jeres tumlinger være til fastalavn ?

Caroline vil være 14 måneder til den tid , og lige nu hælder jeg mest tul at lave et tylskørt til hende og så er hun ballerina / prinsesse / noget andet :b De har det jo på én gang i en time eller sådan noget 

Køber I kostumer i dyre domme .. Eller ?

Sidste år, da Laura var 16 mdr. var hun julenisse, da vi havde et sæt fra december

I år skal hun være fe med tylskørt, diadem og tryllestav, så det er billige løsninger, ind til hun selv vil vælge kostume

Anmeld

15. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ved ikke, hvad de skal være endnu. Min dreng snakker dog om spiderman eller Cars. Han er 4 år. Min pige ved jeg ikke endnu, men noget prinsesse. Hun fylder 3 år til marts.

Jeg vil dog lige nævne, at der er ingen af dem der har ville have deres fastalavnstøj på, da de var 1 og 2 år nede i vs (men ville gerne hjemme). Jeg blev noget overrasket over det og snakkede med vs om det, og det var de færreste der gerne ville have det på dernede og hvis de ville var det max 1/2 time.

Anmeld

15. januar 2012

Mor Christa

Vi har en der ko-heldragt fra CHAMPS, så jeg skal bare ha' skaffet et par ko-øre, og så er lillemanden ko i år Han elsker at rende i heldragt så tror det bliver nemt at klæde ham ud i år hehe

Anmeld

15. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Maja er lige fyldt 1 år til fastalavn, og hun skal da helt sikkert klædes ud.. Men som hvad, ved jeg ikke endnu, men noget sødt som prinsesse, mariehøne eller ligende.. Svigerfamilien holder fastalavn hvert år med tønde og det hele så klart hun skal.. Men en ting er sikkert, vil  ikke bruge mange penge..

Anmeld

16. januar 2012

Maja_4000

michelledam skriver:

Jeg synes det er en god ide at lave et lille tylskørte. Lave en hårbøjle med to dutter på så hun kunne ligne en fe og så ved jeg man kan få nogle vinger til at sætte på ryggen som ikke koster alverden. Brugte det selv en nytårsaften Ellers kunne du jo finde noget brunt brugt tøj, sy et par øre på en tynd hat. Og så bare give hende en lille brun næse?

Hun kan ikke have hverken hat eller hårbøjle på , det bliver flået af med det samme  Men gode idéer ellers Hehe

Anmeld

16. januar 2012

Maja_4000

MissChrista skriver:

Vi har en der ko-heldragt fra CHAMPS, så jeg skal bare ha' skaffet et par ko-øre, og så er lillemanden ko i år Han elsker at rende i heldragt så tror det bliver nemt at klæde ham ud i år hehe

Det har jeg også overvejet .. Tror det var Ej Sikke Lej som lige havde lavet en kollektion med dyreprint .. Hvor man så kunne købe ører og hale til Hehe

Anmeld

16. januar 2012

Loa

MissChrista skriver:

TAK!! Du gav mig lige svaret på hvad Isabella skal være til Fastelavn.....

Anmeld

16. januar 2012

MorDk

Overvejer om han skal være nisse eller pirat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.