Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

B&J

ej jeg ved det bare ikke sidste år kom de ikke afsted men skal de iår glæder mig til at se hvad man kan købe så vores dreng kan blive sååå fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Havde heller ikke købt det dyrere, men det kan jo heldigvis gemmes eller sælges

Det er selvfølgelig rigtigt

Anmeld

15. januar 2012

Maja_4000

numsefisk skriver:

Jeg syr det selv. 

Ved dog ikke helt endnu hvad det skal være

Glæder mig til billeder

Anmeld

15. januar 2012

M&M's Mor

Maja_4000 skriver:

Hvad skal jeres tumlinger være til fastalavn ?

Caroline vil være 14 måneder til den tid , og lige nu hælder jeg mest tul at lave et tylskørt til hende og så er hun ballerina / prinsesse / noget andet :b De har det jo på én gang i en time eller sådan noget 

Køber I kostumer i dyre domme .. Eller ?

Her laver vi altid hjemmelavede både til ungerne men også til os selv...ja vi inviteres med igennem en forening hvor vi voksende også må i tøjet...

Er dog ikke gået i tænkeboks endnu med dette års udklædninger men sidste år var musen en lille ko, trunten var kat i fastelavnstønde som i gamle dage, far var snemand og mor var juletræ med gaver og det hele...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2012

KittyMaMa

Maja_4000 skriver:

Hvad skal jeres tumlinger være til fastalavn ?

Caroline vil være 14 måneder til den tid , og lige nu hælder jeg mest tul at lave et tylskørt til hende og så er hun ballerina / prinsesse / noget andet :b De har det jo på én gang i en time eller sådan noget 

Køber I kostumer i dyre domme .. Eller ?

Jeg har i samarbejde med min mor lavet disse dragter. Grønært og drage!

Alfred skal igen i år være drage! 

/K

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2012

Maja_4000

M&M's Mor skriver:

Her laver vi altid hjemmelavede både til ungerne men også til os selv...ja vi inviteres med igennem en forening hvor vi voksende også må i tøjet...

Er dog ikke gået i tænkeboks endnu med dette års udklædninger men sidste år var musen en lille ko, trunten var kat i fastelavnstønde som i gamle dage, far var snemand og mor var juletræ med gaver og det hele...

Hvordan havde I lavet koen ? Hvor er de fine Hehe

Anmeld

15. januar 2012

Maja_4000

KittyMaMa skriver:

Jeg har i samarbejde med min mor lavet disse dragter. Grønært og drage!

Alfred skal igen i år være drage! 

/K

Hold da op Super fint !

Anmeld

15. januar 2012

Mother-love

Jeg synes det er en god ide at lave et lille tylskørte. Lave en hårbøjle med to dutter på så hun kunne ligne en fe og så ved jeg man kan få nogle vinger til at sætte på ryggen som ikke koster alverden. Brugte det selv en nytårsaften Ellers kunne du jo finde noget brunt brugt tøj, sy et par øre på en tynd hat. Og så bare give hende en lille brun næse?

Anmeld

15. januar 2012

M&M's Mor

Maja_4000 skriver:

Hvordan havde I lavet koen ? Hvor er de fine Hehe

Tusind tak...koen har vi bare taget og syet en hvid 2 delt natdragt og sat sorte pletter på, samt en fin lille hale...hovedet er syet som en babyhjelm hvor der er sat øre og horn på...hornene er fyldt ud med pladevat... ved slutningen af ærmerne, altså der ved hænderne har vi sat noget sort stof på som er rynket lidt så det blev koens klove...

Anmeld

15. januar 2012

KittyMaMa

Maja_4000 skriver:

Hold da op Super fint !

Tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.