Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Maja_4000

Tullen85 skriver:

Ååårh hvem der dog bare havde en lille pige :-)

http://www.trendsales.dk/listings/fastelavns-kostume-det-soedeste-lille-lam-gratis-porto/24833767?pn=24&rt=ssr&search=kostume&status=1

Ja Men jeg synes sgu det er lidt mange penge - især hvis det er til en 0 - 6 måneders

En klovn .. Det var kreativt Hehe

Anmeld

31. januar 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Hvad skal jeres tumlinger være til fastelavn ?

Caroline vil være 14 måneder til den tid , og lige nu hælder jeg mest tul at lave et tylskørt til hende og så er hun ballerina / prinsesse / noget andet :b De har det jo på én gang i en time eller sådan noget 

Køber I kostumer i dyre domme .. Eller ?

Liva skal være ABE - da hun "kravler" som én  og da alle kalder hende en abe - var det jo oplagt

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

Liva skal være ABE - da hun "kravler" som én  og da alle kalder hende en abe - var det jo oplagt

Haha Hvor sødt ;D

Har du købt kostume så ? Eller er du selv kreativ ?

Anmeld

31. januar 2012

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Haha Hvor sødt ;D

Har du købt kostume så ? Eller er du selv kreativ ?

jeg har købt  kan ikke sætte tråd i en nål

her er billede....

Drengen valgte han skal være en Banan - så de "passer" sammen - dog i forkert størrelses forhold *GG*

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2012

Guldet

Oliver&Troia <3 skriver:

Oliver på 3år skal være mickey mouse

Troia på år skal være flagermuse unge..

har brugt 220,- da jeg har købt det på dba der er så meget...

Ih herhjemme er Mickey mouse det store hit- hvor har du købt den udklædning henne?

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

Toshiba skriver:

jeg har købt  kan ikke sætte tråd i en nål

her er billede....

Drengen valgte han skal være en Banan - så de "passer" sammen - dog i forkert størrelses forhold *GG*

Hvor bliver de søde

Anmeld

31. januar 2012

*Sofie*

Jeg vil forsøge at trylle Malou om til en troldeprinsesse
Vil så gerne ha at hun ska være trold, og for at hun ikk ska blive 'misundelig' på alle pigerne der kommer klædt ud som prinsesser, laver jeg hende til en troldeprinsesse.
Jeg er slet ikk til de der købe-kostumer, så selvom jeg ikk ka sy, bliver det alligevel hjemmelavet
Jeg er stor fan af kostumer som børnene kan have på i stedet for deres hverdagstøj. Så ikk noget med store dragter og hjelme som børnene koger over i her
Her bliver det noget med at en af hendes gamle kjoler bliver revet lidt i stykker, hun får sort lak på en fortand, brun sminke i hovedet og på kjolen, tupéret hår og en prinsessekrone eller et diadem på toppen

Anmeld

31. januar 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Hvad skal jeres tumlinger være til fastelavn ?

Caroline vil være 14 måneder til den tid , og lige nu hælder jeg mest tul at lave et tylskørt til hende og så er hun ballerina / prinsesse / noget andet :b De har det jo på én gang i en time eller sådan noget 

Køber I kostumer i dyre domme .. Eller ?

Anton skal være Hafferlaffen :-) han har arvet det fra hans fætter...! We like :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.