Vrede og skuffelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

QueDee

EKBJ skriver:

Det har vi undersøgt og det er kommunens ansvar og finde en bolig til os hvor vi KAN have dyr. 

Er det kommunens ansvar ligefrem? Hvorfor dælen er det det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

EKBJ

QueDee skriver:

Er det kommunens ansvar ligefrem? Hvorfor dælen er det det?

Det er ikke bare noget JEG siger. Det er noget jeg har snakket med en socialrådgiver om! Jeg kan ikke fortælle dig hvorfor. Andet end at det fremfor alt er pga. min alder. 

Anmeld

15. januar 2012

QueDee

EKBJ skriver:

Det er ikke bare noget JEG siger. Det er noget jeg har snakket med en socialrådgiver om! Jeg kan ikke fortælle dig hvorfor. Andet end at det fremfor alt er pga. min alder. 

Hov nej - jeg betvivler overhovedet ikke dig!

Min undren gik på kommuner generelt - for det er da godt nok noget af en udvidet service, synes jeg.

Men godt for dig og din hund

Anmeld

15. januar 2012

EKBJ

QueDee skriver:

Hov nej - jeg betvivler overhovedet ikke dig!

Min undren gik på kommuner generelt - for det er da godt nok noget af en udvidet service, synes jeg.

Men godt for dig og din hund

Det er også meget forskelligt fra kommune til kommune tror jeg, og tror heller ikke man altid kan regne med dem! 

Anmeld

15. januar 2012

Ma-lu

EKBJ skriver:

Det er også meget forskelligt fra kommune til kommune tror jeg, og tror heller ikke man altid kan regne med dem! 

Sikke en dum situation 

Må jeg spørge hvilke race jeres hund  er og hvad er din svigermors ??

Anmeld

15. januar 2012

EKBJ

Ma-lu skriver:

Sikke en dum situation 

Må jeg spørge hvilke race jeres hund  er og hvad er din svigermors ??

Vores er en Shiba inu og hun har to pomeranianer.  

Anmeld

15. januar 2012

Father

EKBJ skriver:

Sagen er den at hvis vi ikke får lejlighed til maj, bor vi i min far hus! Sandsynlighederne er store da kommunen skal kunne skaffe en bolig til mig når jeg er så ung. (har snakket med en socialrådgiver, så det er ikke bare snak)

Der er vist noget du har misforstået.

Kommunen har som sådan ikke noget ansvar for at finde bolig til dig, med mindre, at du f.eks. er behandlingskrævende og skal på døgninstitution, eller, at du har en en sag i børnefamiliecenteret og der ere bekymringer vedr. din trivsel, udvikling osv.

Der er selvfølgelig en masse hvisser, og jeg skal ikke gøre min klog på din specifikke situation, men som udgangspunkt har de intet ansvar.

Anmeld

15. januar 2012

Levi&LilysMor

EKBJ skriver:

Her til aften da jeg tjekkede facebook så jeg et billede af Manse og min kærestes og min hund Simba, i kommentarne stod der at de var blevet kastereret..!!:O 

Min kærestes mor har været i Tyskland med VORES hund uden tilladelse og fået den kastereret fordi den går hjemme ved hende.. Jeg er SÅÅÅ skuffet og vred samtidlig!! Det kan hun s** da ikke tillade sig når det ikke er hendes hund!!! 

Undskyld det sure opstød her fra :-( 

Hvis det var min hund havde jeg taget hjem til hende og så havde hun bare fået omgang, så synes du skal tage over og sætte hende på plads!!! og Nej hvor vover hun at tage en beslutning fra jer, den dumme kælling ( undskyld sproget )

Anmeld

15. januar 2012

EKBJ

Father skriver:

Der er vist noget du har misforstået.

Kommunen har som sådan ikke noget ansvar for at finde bolig til dig, med mindre, at du f.eks. er behandlingskrævende og skal på døgninstitution, eller, at du har en en sag i børnefamiliecenteret og der ere bekymringer vedr. din trivsel, udvikling osv.

Der er selvfølgelig en masse hvisser, og jeg skal ikke gøre min klog på din specifikke situation, men som udgangspunkt har de intet ansvar.

Jeg er helt sikker på jeg ikke har misforstået noget som helst. 

Anmeld

15. januar 2012

MyLittleBaby

EKBJ skriver:

Her til aften da jeg tjekkede facebook så jeg et billede af Manse og min kærestes og min hund Simba, i kommentarne stod der at de var blevet kastereret..!!:O 

Min kærestes mor har været i Tyskland med VORES hund uden tilladelse og fået den kastereret fordi den går hjemme ved hende.. Jeg er SÅÅÅ skuffet og vred samtidlig!! Det kan hun s** da ikke tillade sig når det ikke er hendes hund!!! 

Undskyld det sure opstød her fra :-( 

Wtf?!

Det kan man sgu da ikke bare gøre?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.