Vrede og skuffelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.504 visninger
50 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

EKBJ

Her til aften da jeg tjekkede facebook så jeg et billede af Manse og min kærestes og min hund Simba, i kommentarne stod der at de var blevet kastereret..!!:O 

Min kærestes mor har været i Tyskland med VORES hund uden tilladelse og fået den kastereret fordi den går hjemme ved hende.. Jeg er SÅÅÅ skuffet og vred samtidlig!! Det kan hun s** da ikke tillade sig når det ikke er hendes hund!!! 

Undskyld det sure opstød her fra :-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

MaybeBaby

WTF???

Anmeld

13. januar 2012

raca

EKBJ skriver:

Her til aften da jeg tjekkede facebook så jeg et billede af Manse og min kærestes og min hund Simba, i kommentarne stod der at de var blevet kastereret..!!:O 

Min kærestes mor har været i Tyskland med VORES hund uden tilladelse og fået den kastereret fordi den går hjemme ved hende.. Jeg er SÅÅÅ skuffet og vred samtidlig!! Det kan hun s** da ikke tillade sig når det ikke er hendes hund!!! 

hvorfor har i ikke selv jeres hund der hjemme

og hvor længe skal ordningen med jeres hund ved din svigermor vare

hvem betaler maden

hvordan er hand hunde når de er i løbetid?

Anmeld

13. januar 2012

Mira0911

Det kan man ikke bare gøre uden Jeres accept!!!

Anmeld

13. januar 2012

BabyMiracle <3

EKBJ skriver:

Ej hvor var jeg blevet rasende!! føj. sådan noget gør man bare ikke.. det er bare ikke okay!! 

Anmeld

13. januar 2012

EKBJ

raca skriver:

hvorfor har i ikke selv jeres hund der hjemme

og hvor længe skal ordningen med jeres hund ved din svigermor vare

hvem betaler maden

hvordan er hand hunde når de er i løbetid?

Den har gået der hjemme i snart 7 måneder fordi min kæreste bor der. Hans mor har 2 andre hun hunde og der er ingen problemer. Den skal gå der i cirka 3 måneder endnu. Men så længe kunne hun åbenbart ikke vente!!  

- det er en utrolig rolig hund der aldrig har gjort hun hundene noget!  

Anmeld

13. januar 2012

twinny

Jeg var blevet stikhamerende tosset... Jeg havde fjernet en del på hende.

Anmeld

13. januar 2012

Clisolka

EKBJ skriver:

Hvad!!!! Det kan hun da ikke tillade sig.... Jeg var også blevet tosset 

Anmeld

13. januar 2012

come2

EKBJ skriver:

Den har gået der hjemme i snart 7 måneder fordi min kæreste bor der. Hans mor har 2 andre hun hunde og der er ingen problemer. Den skal gå der i cirka 3 måneder endnu. Men så længe kunne hun åbenbart ikke vente!!  

- det er en utrolig rolig hund der aldrig har gjort hun hundene noget!  

Tror du ik det er pga tævernes løbetid?

Anmeld

13. januar 2012

wmillapigenw

det er sku da frækt gjort af hende!! da det er jeres hund og hun passer den, skal hun sku da have tilladelse af jer til at få gjort sådan noget!! 

jeg ville være ligeså gal som dig hvis det var min hund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.