Vrede og skuffelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

raca

mor:) skriver:

alligevel kunne man for ordens sklyld lige tage røret og spørge om det er okay

ja--- det er vi helt eninge i...

men vi ved jo heller ikke med 100% sikkerhed om kærsten tidlige eller nu har delvist samtykket.. det er jo hans hund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
raca skriver:

ja--- det er vi helt eninge i...

men vi ved jo heller ikke med 100% sikkerhed om kærsten tidlige eller nu har delvist samtykket.. det er jo hans hund.

vi må da gå ud fra han ikke lyver for sin kærerste

Anmeld

13. januar 2012

raca

mor:) skriver:

vi må da gå ud fra han ikke lyver for sin kærerste

tjo... men hvem er lettes og lyve for.. den mor man bor sammen med og som huser ens hund.. eller ens kærste man ikke bor sammen med som venter barn..??

og nej måske er svigermoren bare en emsig dominerende dame der tvangs kastre andres hunde hun huser( på 7mdr) for at bestkytte hendes egene hunhund...

måske er moren realistisk og kan se at det nok er pænt svært for en 15 årig og 21 årig at skaffe sig et hjem med tilladelse til hund.. og samtidigt lige få et barn oveni ?

man ved det ikke ?

Anmeld

13. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
raca skriver:

tjo... men hvem er lettes og lyve for.. den mor man bor sammen med og som huser ens hund.. eller ens kærste man ikke bor sammen med som venter barn..??

og nej måske er svigermoren bare en emsig dominerende dame der tvangs kastre andres hunde hun huser( på 7mdr) for at bestkytte hendes egene hunhund...

måske er moren realistisk og kan se at det nok er pænt svært for en 15 årig og 21 årig at skaffe sig et hjem med tilladelse til hund.. og samtidigt lige få et barn oveni ?

man ved det ikke ?

tja...så må vi give ham the benefit of a doubt

og jo måske realistisk svigermor, men så kan man stadig lige spørge først og hvis hun er så dominerende, så kunne hun stadig have gjort det uden tilladelse.

tror nu også tråden gik ud på at pigen var sur over det var sket uden hendes tilladelse og det kan vi vel alle godt forstå

Anmeld

13. januar 2012

Mother-love

OMG!!! Jeg var flejnet (staves) helt skrot i hovedet. Det kan man sgu da ikke tillade sig. Om jeres hund så var total umulig har hun da ingen ret til at gøre det uden jeres accept på det. Ja ja nogen tror shu de kan tillade sig alt. Desværre

Anmeld

14. januar 2012

Benjamins'mor

come2 skriver:

jep det skrev jeg os i det andet indlæg jeg lavede

Okay, så langt læste jeg ikke med.

Anmeld

14. januar 2012

EKBJ

raca skriver:

ok din kærste er 21 du er 15.. i venter barn...

og søger sikkert en leje lejlighed sammen?

hvor stor er sansynligheden for at jeres hun kan følge jer i en lejet lejllighed?

eller sagt på en anden måde hvordan vil i skaffe jer råd til og købe hus hvor jere hund kan være i

så jo måske kan din kærste godt træffe dvs beslutninger selv.. men.. hvis jeg var jeres mor/svigermor.. så ville jeg havde seriøse tvivler mht til hvor lange udsigter det havde inden i selv kunne huse den hund. og derfor ville jeg havde presset jer til kastration.. jeg ville ikke havde gjordt det unden samtykke men lforsøgt og lagt sagen ud sådan som jeg ser den.. og det ville være at jeg kom til og hænge på dyret meget meget længe..

Sagen er den at hvis vi ikke får lejlighed til maj, bor vi i min far hus! Sandsynlighederne er store da kommunen skal kunne skaffe en bolig til mig når jeg er så ung. (har snakket med en socialrådgiver, så det er ikke bare snak)

Anmeld

14. januar 2012

raca

EKBJ skriver:

Sagen er den at hvis vi ikke får lejlighed til maj, bor vi i min far hus! Sandsynlighederne er store da kommunen skal kunne skaffe en bolig til mig når jeg er så ung. (har snakket med en socialrådgiver, så det er ikke bare snak)

ja en leje bolig.. men der må man kun havde dyr i meget meget få af dem...

Anmeld

14. januar 2012

Kløver

EKBJ skriver:

Her til aften da jeg tjekkede facebook så jeg et billede af Manse og min kærestes og min hund Simba, i kommentarne stod der at de var blevet kastereret..!!:O 

Min kærestes mor har været i Tyskland med VORES hund uden tilladelse og fået den kastereret fordi den går hjemme ved hende.. Jeg er SÅÅÅ skuffet og vred samtidlig!! Det kan hun s** da ikke tillade sig når det ikke er hendes hund!!! 

Undskyld det sure opstød her fra :-( 

Det kan man da ikke bare
Der kan ikke være tale om en misforståelse eller at din kæreste har givet lov

Anmeld

15. januar 2012

EKBJ

raca skriver:

ja en leje bolig.. men der må man kun havde dyr i meget meget få af dem...

Det har vi undersøgt og det er kommunens ansvar og finde en bolig til os hvor vi KAN have dyr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.