Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tiramisu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: her sidder jeg lige med en københavnerstand..
her sidder jeg lige med en københavnerstand..
altså Isen?? jeg har en chokoladekage i ovnen, den er faktisk til kæretsen så han kan tage den med på arbejde imorge men mon ikke vi lige smager.
Cookiemonsteret skriver: Jeg Havde kun en flyttekasse med nu her da jeg flyttede, men har haft 2 flyttekasser fyldt, Har solgt en del af dem og min lillesøster har os nydt godt af at jeg skulle af med dem
Jeg Havde kun en flyttekasse med nu her da jeg flyttede, men har haft 2 flyttekasser fyldt, Har solgt en del af dem og min lillesøster har os nydt godt af at jeg skulle af med dem
Qoco skriver: altså Isen?? jeg har en chokoladekage i ovnen, den er faktisk til kæretsen så han kan tage den med på arbejde imorge men mon ikke vi lige smager.
Maja_4000 skriver: Tiramisu
Strawberry skriver: Ja..i denne uge har jeg siddet med dem hele dagen, hele ugen, og det samme i sidste uge Tror at jeg vil belønne med selv med chips i aften, høhø
Ja..i denne uge har jeg siddet med dem hele dagen, hele ugen, og det samme i sidste uge Tror at jeg vil belønne med selv med chips i aften, høhø
NNM skriver: vil gøre alt jeg kan for at hjælpe mine venner og veninder. hun har tilbudt hendes hjælp med at passer pigerne og gøre rent. så det skal nok blive godt at vi er lidt flere om at hjælpe hinanden. havde også en veninde jeg boede ved på et tidspunkt da jeg lige var kommet til byen. det er så rart at man kan regne med nogen. når man står og virkelig har brug for det.
vil gøre alt jeg kan for at hjælpe mine venner og veninder. hun har tilbudt hendes hjælp med at passer pigerne og gøre rent. så det skal nok blive godt at vi er lidt flere om at hjælpe hinanden. havde også en veninde jeg boede ved på et tidspunkt da jeg lige var kommet til byen. det er så rart at man kan regne med nogen. når man står og virkelig har brug for det.
Jeg har lige sendt min kæreste ind i fryseren efter en bøtte marcipanis, der er lige en halv tilbage så den ryger nok i aften
Jeg er igang med at male min datters trip trap stol, vi købte en brugt her den anden dag, den var brugt til 3 børn, så den trænger til en kærlig hånd.
Kvist skriver: Jeg har lige sendt min kæreste ind i fryseren efter en bøtte marcipanis, der er lige en halv tilbage så den ryger nok i aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128