hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Maja_4000

Tiramisu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

lio

An&Jo skriver:

her sidder jeg lige med en københavnerstand..

altså Isen??  jeg har en chokoladekage i ovnen, den er faktisk til kæretsen så han kan tage den med på arbejde imorge men mon ikke vi lige smager.

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Cookiemonsteret skriver:

Jeg Havde kun en flyttekasse med nu her da jeg flyttede, men har haft 2 flyttekasser fyldt, Har solgt en del af dem og min lillesøster har os nydt godt af at jeg skulle af med dem

haha.. her giver jeg ikke mine sko væk medmindre jeg bliver tvunget..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Qoco skriver:

altså Isen??  jeg har en chokoladekage i ovnen, den er faktisk til kæretsen så han kan tage den med på arbejde imorge men mon ikke vi lige smager.

jep isen selvfølgelig..

må jo desværre ikke drikke den som drink lge nu..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Tiramisu

lækkert..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Strawberry skriver:

Ja..i denne uge har jeg siddet med dem hele dagen, hele ugen, og det samme i sidste uge

Tror at jeg vil belønne med selv med chips i aften, høhø

jeg har os chips oppe i skabet der kalder på mig..

de kan tage rigtig meget tid sådanne lektier desværre.. kender det alt for godt..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

NNM skriver:

vil gøre alt jeg kan for at hjælpe mine venner og veninder.

hun har tilbudt hendes hjælp med at passer pigerne og gøre rent. så det skal nok blive godt at vi er lidt flere om at hjælpe hinanden.

havde også en veninde jeg boede ved på et tidspunkt da jeg lige var kommet til byen.

det er så rart at man kan regne med nogen. når man står og virkelig har brug for det.

ja præcist..

Hvor er det godt at høre at der stadig findes mennesker i denne verden med et godt hjerte..

Anmeld

12. januar 2012

Kvist

An&Jo skriver:

Jeg har lige sendt min kæreste ind i fryseren efter en bøtte marcipanis, der er lige en halv tilbage så den ryger nok i aften

Anmeld

12. januar 2012

FrkLarsen

An&Jo skriver:

Jeg er igang med at male min datters trip trap stol, vi købte en brugt her den anden dag, den var brugt til 3 børn, så den trænger til en kærlig hånd. 

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Kvist skriver:

Jeg har lige sendt min kæreste ind i fryseren efter en bøtte marcipanis, der er lige en halv tilbage så den ryger nok i aften

århh marcipanis.. Mums..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.