hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Sidder bare på nettet lidt, ser tv.. Og selvf. hygger med David.. mens Jakob er i fuld gang med at sætte nye døre i, i vores kælder..

lyder dejligt..

Nyder i at være hjemme med ham??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Guldimaven

An&Jo skriver:

mange tak..

Jeg er kronisk sulten og især efter lækkerier..

Kender det.. Har så dårlig samvidighed overfor baby nogle gange, med det jeg spiser. 

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Cookiemonsteret skriver:

hehe ja har ikke noget imod at lave lektier, bare Julie kan enten sove eller lege imens, så hun ikke skal sidde på min arm  

Hehe jaa  Og hvis du spørger mine venner og familie har jeg ALT for mange par sko i deres verden, men i min egen har jeg aldrig nok  

kender godt problemet med sko.. jeg får os altid afvide jeg har for mange, men det har jeg ikke.. har kun ca 40 par..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Guldimaven skriver:

Kender det.. Har så dårlig samvidighed overfor baby nogle gange, med det jeg spiser. 

haha, ja det kender jeg godt..

Anmeld

12. januar 2012

.....

I aften skal der råhygges med mine lektier.....SUK!! . Men når kæresten kommer hjem, skal vi have god mad, lektier igen, og derefter træning og måske en film, så min hjerne kan slappe af inden jeg skal sove

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

NNM skriver:

når vores nye bebor kommer hjem fra sin eksmand af så står den på filmhygge med slik og is.

de er midt i at blive skildt og kan slet ikk være under samme tag så vi har sagt ja til at ha hende boende til hun finder noget selv.

hvor dejligt at i har overskud til at tage hende ind..

Det er så skønt med sådanne mennesker.. Havde selv en veninde der tog min søn og mig ind da vi pludselig stod uden tag over hovedet..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Strawberry skriver:

I aften skal der råhygges med mine lektier.....SUK!! . Men når kæresten kommer hjem, skal vi have god mad, lektier igen, og derefter træning og måske en film, så min hjerne kan slappe af inden jeg skal sove

ja de lektier der er ikke altid lige sjove, hvis man mest har lyst til at lave noget andet, men de skal jo desværre laves..

Anmeld

12. januar 2012

Cookiemonsteret

An&Jo skriver:

kender godt problemet med sko.. jeg får os altid afvide jeg har for mange, men det har jeg ikke.. har kun ca 40 par..

Jeg Havde kun en flyttekasse med nu her da jeg flyttede, men har haft 2 flyttekasser fyldt, Har solgt en del af dem og min lillesøster har os nydt godt af at jeg skulle af med dem

Anmeld

12. januar 2012

.....

An&Jo skriver:

ja de lektier der er ikke altid lige sjove, hvis man mest har lyst til at lave noget andet, men de skal jo desværre laves..

Ja..i denne uge har jeg siddet med dem hele dagen, hele ugen, og det samme i sidste uge

Tror at jeg vil belønne med selv med chips i aften, høhø

Anmeld

12. januar 2012

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

hvor dejligt at i har overskud til at tage hende ind..

Det er så skønt med sådanne mennesker.. Havde selv en veninde der tog min søn og mig ind da vi pludselig stod uden tag over hovedet..

vil gøre alt jeg kan for at hjælpe mine venner og veninder.

hun har tilbudt hendes hjælp med at passer pigerne og gøre rent. så det skal nok blive godt at vi er lidt flere om at hjælpe hinanden.

havde også en veninde jeg boede ved på et tidspunkt da jeg lige var kommet til byen.

det er så rart at man kan regne med nogen. når man står og virkelig har brug for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.