hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

An&Jo

Aalexandra skriver:

Jeg har bagt kanelsnegle 

Så nu sidder jeg med kæresten og spiser kanelsnegle, is og drikker kakao.. Og sidder med computeren 

ihh, det lyder sørme os lækkert nok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Sara.

An&Jo skriver:

haha..

her må kæresten have tålmodighed, jeg er nygravid, og har det elendigt hele tiden..

Der skal jo ohså tages hensyn til hinanden Herhjemme ville manden sikkert ønske det var oftere...

Men får jo helt lyst til noget lækkert nu.. altså

Tillykke med graviditeten!

Anmeld

12. januar 2012

132319

An&Jo skriver:

det lyder nu os ret lækkert, og det lyder som noget jeg burde praktisere..

Jeg har 15 kg for meget på bagen, ærgerligt for jeg kunne virkelig godt spise en af de muffins jeg har i fryseren 

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Sara. skriver:

Der skal jo ohså tages hensyn til hinanden Herhjemme ville manden sikkert ønske det var oftere...

Men får jo helt lyst til noget lækkert nu.. altså

Tillykke med graviditeten!

ja præcis.. tror os kæresten synes det sker for sjældent lige nu..
Men tålmodighed er en dyd som han må lære..

og tak..

Anmeld

12. januar 2012

ModerNatur

An&Jo skriver:

haha..

Jamen god fornøjelse..

hahaha.. jo tak

Der er nu intet som planlagt sex hva?.. -men sådan er livet altså når man har en baby..

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

Sidder bare på nettet lidt, ser tv.. Og selvf. hygger med David.. mens Jakob er i fuld gang med at sætte nye døre i, i vores kælder..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

132319 skriver:

Jeg har 15 kg for meget på bagen, ærgerligt for jeg kunne virkelig godt spise en af de muffins jeg har i fryseren 

uha, kender godt det med for mange kg, har lige smidt en masse, og nu går det lidt fløjten på grund af graviditet..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Issa skriver:

hahaha.. jo tak

Der er nu intet som planlagt sex hva?.. -men sådan er livet altså når man har en baby..

planlagt sex kan os være godt..

Anmeld

12. januar 2012

NinaNymannMadsen

når vores nye bebor kommer hjem fra sin eksmand af så står den på filmhygge med slik og is.

de er midt i at blive skildt og kan slet ikk være under samme tag så vi har sagt ja til at ha hende boende til hun finder noget selv.

Anmeld

12. januar 2012

Cookiemonsteret

An&Jo skriver:

det er altid dejligt at lave opgaver..

Men endnu mere hygge at kigge på sko..

hehe ja har ikke noget imod at lave lektier, bare Julie kan enten sove eller lege imens, så hun ikke skal sidde på min arm  

Hehe jaa  Og hvis du spørger mine venner og familie har jeg ALT for mange par sko i deres verden, men i min egen har jeg aldrig nok  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.