Anonym skriver:
Synes lige siden min søn er blevet født at min svigermor vil tage over, hver gang hun kommer over, heldigvis er det ikke så tit, ellers var jeg sprunget i luften!!!
Men føler virkelig at hun prøver at overtage min rolle som mor, og det bryder jeg mig bestemt ikke om, for det er sku mig der er hans mor!!
Det er sådan nogle gange at jeg har altså lyst til at sidde og hygge putte med ham i vores stol nogle gange for det elsker jeg, men når hun kommer og ser det , siger hun så, om han ikke skulle i sin seng i stedet for, ? altså hvis jeg ville have ham i hans seng havde jeg ski da gjort det, så nej det ser ikke ligefrem sådan ud vel!!
og så vil jeg ikke have andre skifter ham, det er mig og min kæreste som gør det, men tror altså at mens jeg sad i stuen i week at hun bare var inde og skifte ham uden at spørge, og hun og alle andre skal spørge om de må, de kan da ikke bare gøre hvad de har lyst til med min dreng..
Hvad synes i ? er jeg bare for sippet?
Hvordan har i det med andre skifter jeres barn eller går ture med jeres barn ? for det vil jeg heller ikke have andre gør,
Min dreng er 3 mdr nu....
Håber i kan få mig til at slappe mere af også for kan bare mærke en stor vrede når jeg tænker på hende....
Jeg synes måske du er en smule sippet - dermed ikke sagt du er det

Jeg har selv en søn på næsten 8 mdr, og kan stadig godt huske den første tid. Hvor man oplever en kærlighed man aldrig før har følt. Jeg ville også bare gerne have ham i mine arme hele tiden!
Men jeg tror ikke din svigermor vil overtage din rolle som mor, hun vil være farmor og det er jo også en kæmpe stor ting at blive! Hun vil vel også gerne lære sit lille nye barnebarn at kende og er sikker på at du med tiden vil være glad for at de får muligheden for at knytte bånd. At hun pusler eller går en tur med barnevognen giver jo dig muligheden for et pusterum

Da vores søn var 3 mdr. rejste vi til Spanien i næsten 4 mdr. der kunne jeg en gang i mellem godt lige have brugt at min egen mor eller svigermor havde været en smule tættere på!
Jeg nyder selv når min mor eller svigermor skifter ham, kan også se på ham at han nyder at have deres opmærksomhed. Jeg elsker når de kommer på besøg og giver mig mulighed for lige at kunne gøre noget andet mens jeg kan se min søn nyder at hygge med sine bedsteforældre