Baagøe skriver:
Jeg kunne sagtens få et studiejob passet ind på min universitetsuddannelse. Desuden prioriterede jeg at arbejde fuld tid i den ene af de to måneder, jeg havde sommerferie, hvilket har betydet, at jeg gennemførte min uddannelse uden studielån, samtidig med at jeg faktisk havde økonomisk råderum til at spare op
jammen det er jo fantastisk for dig..
jeg må indrømme at mit overskud til studiejob... oveni studie+2børn+mand+hus ikke er der..
men måske er jeg bare ikke begavet nok så hvis jeg ikke lige kan smide et job ind også...
og de der 2-3 mdr sommerferie.. tjo.. jeg har da fra den 31 juni.. til 1 aug. det er så den periode at børne ins har lukket..
og jojo så kommer jeg da ud og før løn i praktikken.. heldigvis tager jeg ikke lån forså havde jeg mistet penge.. og studie job ved siden af 32,5 timers arb+ 8 timers forberedellse er for mit vedkommende slet ikke realistisk..
og læs det endelig ikke somom jeg ikke er glad for SUen for det er jeg.. meget..men jeg vil ikke havde skudt i skoen at jeg er forkælet.... ( jo lidt er jeg for min mand tjæner ok)... men det eneste vi får fra det offenlige er min SU.. intet andet.. ingen tillæg intet.e og jeg syntes da jeg ligger en slags arbejd for de penge..
og jo jeg kunne havde arbejdet hvis ikke jeg havde børn, men nu er børne her og jeg vil havde en udeannelse fremfor at min mand har mit fradrag hhele mit liv..
Anmeld