Vasker ikke børn i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

2721

michella80 skriver:

Jeg bruger ca 5sek på at vaske min datter med en våd klud så så meget ekstra tid tager det altså ikke.

Enig, tror ikke en gang en lorte ble tager 5 minutter herhjemme
Man behøver heller ikke gøre det mere besværligt end det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

raca

michella80 skriver:

Jeg bruger ca 5sek på at vaske min datter med en våd klud så så meget ekstra tid tager det altså ikke.

jeg citerede en der brugte hårtørre også.. og det mener jeg slet slet ikke kan forventes..

og jo det tager længre tid.. da børn kan skiftes stående hvis man ikke vasker.. fra de har lært at gå.. også tager et bleskift  meget kortere en hvis man skal køre hæve sænke pudslebordet op og ned.

Anmeld

5. januar 2012

Barbamama

raca skriver:

jeg citerede en der brugte hårtørre også.. og det mener jeg slet slet ikke kan forventes..

og jo det tager længre tid.. da børn kan skiftes stående hvis man ikke vasker.. fra de har lært at gå.. også tager et bleskift  meget kortere en hvis man skal køre hæve sænke pudslebordet op og ned.

Ok  det havde jeg så ikke lige set. Ha ha ha.

Jeg synes det går meget hurtigere at lægge min datter op. Hun tosser bare rundt hvis hun står op. He he.. Og så driller tøjet mig noget mere. Nå men vi må blive enige om at være uenige.

Anmeld

6. januar 2012

Jonatansmor

Tilmeldt skriver:

Urin er nu altså sterilt!

Jeg snakkede med min læge om det, så sent som i dag, fordi jeg havde en urinprøve med til, som var blevet lidt utæt, så han fik tis på fingerende. Hehe..  Så den er altså god nok!

http://da.wikipedia.org/wiki/Urin

Må indrømme at mit inderste synes ikke det er blevet mere tiltalende af den grund ... Tror stadig jeg vil vaske drengen og pænt føntørre ham knastør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.