Vasker ikke børn i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.197 visninger
43 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Er det normalt at børnene ikke blir vasket ved bleskift når de kun har tisset????

Det er det åbenbart i flere vuggestuer i byen her. 

Syns slet ik det er ok. Pædagogen jeg talte med sagde at os der var renlige kun tørrer os for ik at blive våde i bukserne. For tis var jo sterilt.!! Er chokeret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Bassemor<3

Jeg synes ikke man behøver at gå i panik over at børnene ikke bliver desideret vasket. Men numsen skal ALTID være tør når man giver en ny ble på ! 

numsen bliver meget let rød og irriteret hvis man vasker efter hvert bleskift. Så sålænge de ikke har våde numser når den nye ble kommer på, synes jeg ikke det er det vilde problem. 

Anmeld

5. januar 2012

frkrbj

JEg har heller aldrig vasket mine når de kun har tisset.. Hver morgen og aften bliver de self vasket, men om dagen, nej.. Det er simpelthen for at undgå røde numser jeg har undladt at vaske og mine har aldrig haft problemer. 

Vil sige, at self lugter jeg lige efter om der er lugt af tis.. Det skal de jo ikke lugte af. Men bleen tager meget!

Anmeld

5. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Er det normalt at børnene ikke blir vasket ved bleskift når de kun har tisset????

Det er det åbenbart i flere vuggestuer i byen her. 

Syns slet ik det er ok. Pædagogen jeg talte med sagde at os der var renlige kun tørrer os for ik at blive våde i bukserne. For tis var jo sterilt.!! Er chokeret

Det kan jeg slet ikke blive forarget over...!

Jeg vasker heller ikke Anton i løbet af dagen, hvis han kun har tissebleer - han bliver dog altid vasket med vand morgen og aften

Anmeld

5. januar 2012

Barbamama

Jeg bliver da også sådan lige lidt.... Jeg vil da håbe de vasker mit barn! Ved HVERT bleskift. Min datter bliver da også lige tørret over med en våd klud hver gang hun bliver skiftet!

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Jeg bliver da også sådan lige lidt.... Jeg vil da håbe de vasker mit barn! Ved HVERT bleskift. Min datter bliver da også lige tørret over med en våd klud hver gang hun bliver skiftet!

Ja det gør mine børn altså også.! Jeg lader da heller ik være med at tørre mig fordi mine trusset sikkert suger

Anmeld

5. januar 2012

Molly8

Her vasker vi også med en våd klud. - Hmm.. Måske jeg skal spørge, hvad de gør i dagplejen..

Anmeld

5. januar 2012

Barbamama

Anonym skriver:

Ja det gør mine børn altså også.! Jeg lader da heller ik være med at tørre mig fordi mine trusset sikkert suger

Nej det er da klamt.... Og skide synd for børnene! Altså nogle gange synes jeg holdningen er at bare fordi det er børn, så er det "lige meget..."

Anmeld

5. januar 2012

Sara.

De steder jeg har arbejdet har vi ikke vasket ved alle tissebleer...... tror det er meget normalt ikke at gøre det.
jeg har faktisk ikke tænkt videre over det. Kun at det ikke må være godt for barnet at blive våd hele tiden og derved nemmere risikere at blive rød...
Når vi tørrer os tørrer vi jo,vi vasker ikke hver gang vi tisser....

Anmeld

5. januar 2012

Jonatansmor

Jeg sidder også her og er ret så forarget. Hvor absolut klamt

Vasker drengen hver eneste gang han får ny ble på, føntørrer ham for at få ham helt tør. Kunne aldrig drømme om andet.

Sterilt tis ... Jeg ville spørge den pædagog om jeg måtte få det på skrift og så ville jeg sende en email til min borgmester. Kan jo ske h*n ikke er enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.