Vasker ikke børn i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Jonatansmor skriver:

Jeg sidder også her og er ret så forarget. Hvor absolut klamt

Vasker drengen hver eneste gang han får ny ble på, føntørrer ham for at få ham helt tør. Kunne aldrig drømme om andet.

Sterilt tis ... Jeg ville spørge den pædagog om jeg måtte få det på skrift og så ville jeg sende en email til min borgmester. Kan jo ske h*n ikke er enig

Urin er nu altså sterilt!

Jeg snakkede med min læge om det, så sent som i dag, fordi jeg havde en urinprøve med til, som var blevet lidt utæt, så han fik tis på fingerende. Hehe..  Så den er altså god nok!

http://da.wikipedia.org/wiki/Urin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Valle81

Anonym skriver:

tEr det normalt at børnene ikke blir vasket ved bleskift når de kun har tisset????

Det er det åbenbart i flere vuggestuer i byen her. 

Syns slet ik det er ok. Pædagogen jeg talte med sagde at os der var renlige kun tørrer os for ik at blive våde i bukserne. For tis var jo sterilt.!! Er chokeret

Urin er sterilt når det kommer fra et park menneske:

Anmeld

5. januar 2012

raca

LunaLykke skriver:

Ja, men det lugter jo

ja kemien i papirsbler stinker.. ganske ækelt.. det er rigtigt..

tis bør ikke lugte... og jo gammelt tis lugter.. men de 12 timer der går fra morgen toilettet til aftens toilettet sikket med en lorteble mellem der bliver vasket af.. der når det ikke og stænke

Anmeld

5. januar 2012

lycly

raca skriver:

ja kemien i papirsbler stinker.. ganske ækelt.. det er rigtigt..

tis bør ikke lugte... og jo gammelt tis lugter.. men de 12 timer der går fra morgen toilettet til aftens toilettet sikket med en lorteble mellem der bliver vasket af.. der når det ikke og stænke

Nej, det rigtig nok. Meeen, jeg vasker nu alligevel

Anmeld

5. januar 2012

Valle81

Jonatansmor skriver:

Jeg sidder også her og er ret så forarget. Hvor absolut klamt

Vasker drengen hver eneste gang han får ny ble på, føntørrer ham for at få ham helt tør. Kunne aldrig drømme om andet.

Sterilt tis ... Jeg ville spørge den pædagog om jeg måtte få det på skrift og så ville jeg sende en email til min borgmester. Kan jo ske h*n ikke er enig

Urin fra et raskt menneske er sterilt

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Nej, det er rigtigt Men igen, jeg er ikke fortaler for ikke at vaske. Sterilt eller ej, så synes jeg man bør vaske - det skader jo ikke!

Hørt :-)

Anmeld

5. januar 2012

raca

trunte24 skriver:

hvor mange hænder og timer til ble skift er der i en vuggestue.. og hvad med DP

der skiftes bler som oftes

formiddag-middag-efter lur-sen eftermiddag + en enkelt lorteble pr barn...

hvis hvert ble skift i en dp skulle tage 5-10 min så ville det hver gang tage 30 min..der er jo nok 4 børn... og det ca 4 gange om dagen.. så du har en forventning om at dp vil bruge 2 timer om dagen... der går fra andre aktiviteter.. og der er så også 2 timer at de andre børn skal være med begrænset opsyn eller opholde sig på WCet...

Anmeld

5. januar 2012

Min dp mor gør det kun ved lortebleer.

Herhjemme gør vi det hver gang, men jeg står også længe med en stofble og dupper efter, så hun er helt tør, og så får hun også lov til at rende med bar numse i 20mins tid! 

Lisa har aldrig nogen sinde døjet med rød numse.

Anmeld

5. januar 2012

Nessie

Synes ikke det gør noget at de ikke vasker ved hvert bleskift. Så længe de bare gør det når der er andet end tis i, er det fint med mig.

Vi vasker bestemt heller ikke hver gang, og har faktisk i lang tid bare brugt vådservietter til at vaske af med.

Anmeld

5. januar 2012

Barbamama

raca skriver:

hvor mange hænder og timer til ble skift er der i en vuggestue.. og hvad med DP

der skiftes bler som oftes

formiddag-middag-efter lur-sen eftermiddag + en enkelt lorteble pr barn...

hvis hvert ble skift i en dp skulle tage 5-10 min så ville det hver gang tage 30 min..der er jo nok 4 børn... og det ca 4 gange om dagen.. så du har en forventning om at dp vil bruge 2 timer om dagen... der går fra andre aktiviteter.. og der er så også 2 timer at de andre børn skal være med begrænset opsyn eller opholde sig på WCet...

Jeg bruger ca 5sek på at vaske min datter med en våd klud så så meget ekstra tid tager det altså ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.