Vasker ikke børn i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

lycly

Jeg har hørt at det er normalt, fordi babyers tis er sterilt. Men jeg vasker min datter HVER gang, bryder mig ikke om tanken om, at hun ikke er vasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

raca

nu suger bleer altså rimelig godt.. så barnet er tørt nå de bliver skiftest..

huden i skritet er meget sart.. så jeg ville syntes det var helt ok ikke at vaske barnet ved hvert tis ble skift.. af hensyn til huden..

hvor hurtigt tror i i ville blive hudløse hvis i vaskede jer ca 5-10 gange i døgnet med vand og evt sæbe og de der stive skum klude..

Anmeld

5. januar 2012

2721

Jeg syntes altså det er ulækkert at de ikke bliver vasket, min søn har aldrig lhaft problemer med rød numse og han bliver vasket hver evig eneste gang han blier skiftet og vi bruger kun vand. Tisse, er jo affaldssoffer og jeg forstiller mig det må svie i huden at det ikke bliver vasket af
Endnu 1 grund til at jeg er glad for min søn ikke går i dp eller vg!

Anmeld

5. januar 2012

Barbamama

raca skriver:

nu suger bleer altså rimelig godt.. så barnet er tørt nå de bliver skiftest..

huden i skritet er meget sart.. så jeg ville syntes det var helt ok ikke at vaske barnet ved hvert tis ble skift.. af hensyn til huden..

hvor hurtigt tror i i ville blive hudløse hvis i vaskede jer ca 5-10 gange i døgnet med vand og evt sæbe og de der stive skum klude..

Vi bruger bare varmt vand og kludene er bløde. Hun har aldrig rød numse. Vores læge sagde engang at hendes numse var en af de fineste hun havde set for den var ikke rød eller havde knopper eller noget. Det var jo fint.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg har hørt at det er normalt, fordi babyers tis er sterilt. Men jeg vasker min datter HVER gang, bryder mig ikke om tanken om, at hun ikke er vasket

Men børn i vuggestuer er jo ik babyer allesammen :-)

Anmeld

5. januar 2012

raca

LunaLykke skriver:

alt tis er som udgangs punkt sterilt.

Anmeld

5. januar 2012

lycly

Anonym skriver:

Men børn i vuggestuer er jo ik babyer allesammen :-)

Nej, det er rigtigt Men igen, jeg er ikke fortaler for ikke at vaske. Sterilt eller ej, så synes jeg man bør vaske - det skader jo ikke!

Anmeld

5. januar 2012

Muffinmus

vi har sørme heller ikke vasket ved hver tisseble....det er slet slet ikke sundt med al den vand på babynumser også selv om de er 1 år gamle.....og nutidens beer suger jo stort set alt op in no time....men de skal jo vaskes morgen aften.

Anmeld

5. januar 2012

lycly

raca skriver:

alt tis er som udgangs punkt sterilt.

Ja, men det lugter jo

Anmeld

5. januar 2012

trunte24

Jeg sidder også her og er ret så forarget. Hvor absolut klamt

Vasker drengen hver eneste gang han får ny ble på, føntørrer ham for at få ham helt tør. Kunne aldrig drømme om andet.

Sterilt tis ... Jeg ville spørge den pædagog om jeg måtte få det på skrift og så ville jeg sende en email til min borgmester. Kan jo ske h*n ikke er enig

Læs lige under urinstøv anno 2006 sidste linie

Link

" Tis fra raske mennesker er nemlig helt sterilt, selvom det kan stinke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.